پنجشنبه 3 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پروين: مي‌خواستم با احمدي‌نژاد ديدار كنم؛ اما نشد، فارس

سرمربي اسبق تيم ملي و پرسپوليس گفت: به سعيدلو گفتم مي‌خواهم با دكتر احمدي‌نژاد ديدار كنم تا هرچه در دلم است بيرون بريزم؛ اما نشد.

به گزارش خبرگزاري فارس، علي پروين پس از صحبت‌هاي روز گذشته‌ با خبرنگار خبرگزاري فارس، صبح امروز نيز نشستي با برخي اصحاب رسانه در محل باشگاه سرخپوشان آريا برگزار كرد.

وي اظهار داشت: روزي كه به ديدار دكتر سعيدلو رفتم، از ايشان هيچ چيز نخواستم؛ نه پستي و نه مقامي. فقط به سعيدلو گفتم كه نياز به احترام دارم تا شأن من حفظ شود. به سعيدلو گفتم، محمد 12 تا 13 بازي بيرون از زمين نشسته است. فكر كن او بچه خودت است. چه بلايي سر او خواهد آمد؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي افزود: سپس، سعيد لو به من گفت كه 48 ساعت بعد به شما قول مي‌دهم رضايت نامه محمد آماده مي‌شود؛ اما متأسفانه باز هم امروز محمد با سرپرست موقت پرسپوليس حرف زد و ايشان اعلام كرد كه چرا به سعيدلو گفته‌ايد كه نياز به رضايت نامه داريد.

پروين عنوان كرد: خيلي حرف‌ها در دل دارم كه با پروين چه كارهايي در فوتبال ما شده است. كسي هستم كه عمرم را براي فوتبال گذاشته‌ام. صندوق عقب ماشينم رختكن بزرگترين تيم ايران يعني پرسپوليس بود؛ اما با من بي مهري مي‌شود.

پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: محمد تا امروز 140 ميليون از پرسپوليس گرفته و 60 ميليون نيز طلب دارد. جالب است كه حالا نمي‌خواهد در پرسپوليس بماند. مي‌گويند، 300 ميليون تومان بايد بدهيد. تأكيد مي‌كنم، اگر رضايت نامه ندادند، يك سال محمد را بيرون از گود مي‌نشانم و امكان ندارد بگذارم بازي كند.

پروين خطاب به كاشاني نيز گفت: دوست ندارم اسم او را ببرم. پرسپوليس تيم من است. اين تيم را از چنگ من در آوردند. حالا هم از من پول مي‌خواهند تا بابت رضايت‌نامه پسرم دريافت كنند. من متأسفم.

وي درباره حرف‌هاي ناگفته خودش، خاطر نشان ساخت: دل پرحرفي دارم. فوتبال ايران بي معرفت است. آقايان قبل از انتخابات هميشه دنبال من بودند؛ اما الان هيچ خبري از آنها نيست. كلي حرف و درد دل دارم. اتفاقات درباره محمد فني نيست. نمي‌دانم اسمش را چه مي‌گذاريد. حتي يك روز به سعيدلو گفتم مي‌خواهم با دكتر احمدي‌نژاد ديدار كنم تا هرچه در دلم است بيرون بريزم و به او بگويم كه در فوتبال ما چه مي‌گذرد؛ اما نشد.

پروين با اشاره به احتمال حضورش در يك برنامه تلويزيوني، گفت: يك روز عادل فردوسي‌پور به من زنگ زد و از من براي حضور در برنامه 90 دعوت كرد. به او گفتم، فقط اجازه بدهيد هرچه در دلم است به مردم بگويم و حرف بزنم؛ اما اجازه ندادند. خيلي حرف‌ها در دل پروين است؛ اما همچنان ناگفته مانده است.

وي در خصوص احتمال حضورش در هيأت مديره استيل‌آذين اظهار داشت: مثل برخي نيستم كه يك جا بنشينم، چاي بخورم و صورت جلسه امضا كنم. فقط مي‌خواهم در كارهاي فني شركت كنم چون خدا را شكر به اندازه كافي وضع مالي‌ام خوب است و نياز به اسم و رسم ندارم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016