یکشنبه 6 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تفکر تئورسين‌های فوتبال و جدال برای زندگی، ديدارهای حساس امروز در جام جهانی: آلمان - انگليس؛ آرژانتين - مکزيک، ايلنا

شاگردان «يوآخيم‌لو» و «فابيوکاپلو» امروز و از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه «فری‌استيت» رو در روی هم قرار می‌گيرند تا برنده اين ديدار حريف يکی از تيم‌های آرژانتين و مکزيک شود.


ايلنا: رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی از مرحله يک هشتم نهايی امروز با برگزاری ۲ ديدار پيگيری خواهد شد که در مهم‌ترين ديدار تيم‌های آلمان و انگليس به مصاف هم می‌روند.
به گزارش ايلنا، شاگردان «يوآخيم‌لو» و «فابيوکاپلو» امروز و از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه «فری‌استيت» رو در روی هم قرار می‌گيرند تا برنده اين ديدار حريف يکی از تيم‌های آرژانتين و مکزيک شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بازيکنان انگليس که در گروه C با تيم‌های آمريکا، الجزاير و اسلوونی همگروه بودند به لطف تساوی يک بر يک مقابل آمريکا، تساوی بدون گل مقابل الجزاير و پيروزی يک بر صفر مقابل اسلوونی به همراه تيم آمريکا جواز حضور در مرحله يک هشتم نهايی را کسب کردند و امروز برای حضور در مرحله يک‌چهارم نهايی بايد از سد تيم قدرتمند و منظم آلمان بگذرند.
در آن سوی ميدان تيم آلمان در گروه D با تيم‌های استراليا، صربستان و غنا هم گروه بود که شاگردان يوآخيم‌لو به لطف پيروزی پرگل ۴ بر صفر مقابل استراليا، شکست ناباورانه يک بر صفر مقابل صربستان و برتری خفيف يک بر صفر مقابل غنا راهی اين مرحله شدند تا برای حضور در مرحله يک چهارم نهايی، تنها يک حريف آن هم به نام انگلستان را پيش‌رو داشته باشند.
قضاوت اين ديدار حساس بر عهده «جرج لاريوندا» از اروگوئه خواهد بود و بايد ديد نبرد اين دو تئوريسين فوتبال در نهايت به سود کدام تيم خاتمه می‌يابد.
در ديگر ديدار مرحله يک‌هشتم نهايی جام جهانی، تيم‌های آرژانتين و مکزيک به مصاف هم می‌روند. اين ديدار که پنجاه و يکمين رقابت جام جهانی به شمار می‌رود از ساعت ۲۳ به وقت تهران به قضاوت «روبرتو روزتی» ايتاليايی در استاديوم «ساکريستی» شهر ژوهانسبورگ برگزار خواهد شد که طی آن شاگردان مارادونا در برابر بازيکنان «خاوير آگويرا» صف‌آرايی خواهند کرد.
نماينده قاره آمريکا که در مرحله گروهی با تيم‌های نيجريه، يونان و کره جنوبی همگروه بود پس از برتری يک بر صفر مقابل نيجريه، پيروزی قاطع ۴ بر يک مقابله کره جنوبی و شکست ۲ بر صفر يونان، با اقتدار راهی مرحله يک هشتم نهايی شد و امشب برای نزديک شدن به عنوان قهرمانی، حريف آشنايی چون مکزيک را پيش‌رو دارد.
مکزيک نيز که در گروه نخست رقابت‌های جام جهانی با تيم‌های آفريقای جنوبی، اروگوئه و فرانسه همگروه بود پس از تساوی يک بر يک در بازی اول خود برابر آفريقای جنوبی، مقابل تيم فرانسه به پيروزی ارزشمند ۲ بر صفر رسيد و با قبول شکست يک بر صفر مقابل اروگوئه خود را در جمع ۱۶ تيم برتر جهان قرار داد و اگر می‌خواهد به مرحله يک‌چهارم نهايی راه يابد، بايد امشب از سد محکم شاگردان مارادونا بگذرد.
برنده اين ديدار در مرحله يک‌چهارم نهايی حريف برنده آلمان و انگلستان خواهد بود و با اين اوصاف بايد قبول کرد جدالی سخت برای کسب عنوان قهرمانی پيش روی مدعيان اين جام است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016