یکشنبه 6 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی تيم ملی تکواندوی ايران: مزد زحماتم را با قطع حقوق و بيمه دادند، ديگر انگيزه‌ای برای کار کردن ندارم، مهر

سرمربی تيم ملی تکواندو گفت: پس از سال‌ها زحمت و تلاش در تيم ملی تکواندو با قطع حقوق و بيمه مزد زحماتم را دادند.
محمدرضا مهماندوست، سرمربی تيم ملی تکواندو با بيان اين مطلب به خبرنگار مهر افزود: برای کسب مدال در المپيک چند سالی بود که ۲۲۰ هزار تومان حقوق از صندوق حمايت از قهرمانان دريافت می کردم که يک سال قبل اين حقوق بنا به دلايلی نامعلوم قطع شد. متاسفانه امروز که برای تمديد بيمه فرزندانم اقدام کردم متوجه شدم که بيمه من نيز قطع شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: من در چين تايپه مربيگری می کردم و با اصرار مسئولان تکواندو ايران به تهران آمدم و تنها هدفم کمک به تيم ملی بوده است. متاسفانه طی چندماه اخير از کارخانه سايپا نيز اخراج شدم و از جايی حقوق نمی گيرم. نمی دانم چرا مزد زحماتم را اين چنين می دهند.

مهماندوست ادامه داد: دو فرزند من روی تخت بيمارستان شرايط خوبی ندارند، با هر مسئولی هم در اين مدت صحبت کرده‌ام تنها قول داده است، بدون آنکه يکی از آنها عملی شود. حالا که قرار نيست باری از روی دوش ما برداشته شود چرا با اين نوع برخوردها سنگ اندازی می کنند.

سرمربی تيم ملی تکواندو در پايان تصريح کرد: با تمام مشکلات موجود، بدون توقع و گله و شکايت کار خود را در تيم ملی به عنوان يک وظيفه در قبال ورزش کشورم انجام می دهم اما زمانی که می شنوم فرزندم با قطع بيمه تکميلی با مشکلات بستری مواجه می‌شود انگيزه کار را از دست می دهم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016