یکشنبه 6 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استقبال گرم در انتظار بازيکنان تيم ملی فوتبال کره شمالی، ايسنا

پاک دوئيک بازيکن سابق تيم ملی کره شمالی در جام جهانی ۱۹۶۶ با ستايش از عملکرد بازيکنان در جام جهانی تاکيد کرد، از بازيکنان و اعضای کادر فنی در فرودگاه پيونگ يانگ به گرمی استقبال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم کره شمالی در جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی با سه شکست و پذيرش ۱۲ گل بدون کسب امتياز در مکان چهارم گروه قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پاک در گفت‌وگو با خبرگزاری پيونگ يانگ گفت: با وجود شکست‌های پرگل از بازيکنان کره شمالی پس از ورود به اين کشور استقبال خواهد شد.

پاک در ادامه گفت: شکست با هفت گل مقابل پرتغال نتيجه دور از انتظاری بود اما همه می‌دانيم بازيکنان تمام تلاش‌شان را در زمين انجام دادند و نبايد از تيمی که بعد از ۴۴ سال راهی جام جهانی می‌شود انتظار بيشتری داشت.

پاک با اشاره به عدم حضور تيم‌های سرشناس در جام جهانی گفت: فکر می‌کنم حضور در اين رقابت‌ها بدون توجه به نتايج کسب شده يک افتخار برای کره شمالی به شمار می‌رود. تيم‌هايی مانند ترکيه، سوئد، بلغارستان و روسيه نتوانستند راهی مرحله نهايی جام جهانی شوند. آن وقت از تيمی مانند کره شمالی چه انتظاری می‌رود.

اين بازيکن سال‌های دور کره شمالی در پايان گفت: اميدواريم بازيکنان و اعضای کادرفنی تجربه خوبی از حضور در جام جهانی کسب کرده باشند و از اين پس شاهد موفقيت‌های بيشتر در آسيا و رقابت‌ بين‌المللی باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016