یکشنبه 6 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آلمان با تحقير انگليس صعود كرد (+ ویدئو)، فارس

تيم ملي فوتبال انگليس با نتيجه 4 بر يك برابر آلمان تن به شكستي تحقيرآميز داد.

به گزارش خبرگزاري فارس، دو تيم ملي فوتبال آلمان و انگليس از ساعت 18:30 به وقت تهران در استاديوم فري استيت به قضاوت خورخه لاريوندا برابر يكديگر صف‌آرايي كردند.

اين سي و دومين باري بود كه دو تيم مقابل يكديگر آرايش مي‌گرفتند.

برتري بلامنازع آلمان برابر انگليس آنقدر پيش رفت تا بالاخره آلمان مزد بازي برتر خود را گرفت و با پاس مانوئل نوير و فرصت طلبي ميروسلاو كلوزه در دقيقه 20به گل رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




آلمان هرگز پس از گل به ثمر رسيده عقب نشيني نكرد.

پودولسكي در دقيقه 32 گل دوم آلمان را نيز روي پاس با ارزش مولر به ثمر رساند.

انگليس پس از دومين گل دريافتي طوري كه انگار چيزي براي از دست دادن نداشته باشد حمله روي دروازه آلمان را كليد زد و گل آپسون در دقيقه 37 انگليس را به بازي بازگرداند.

انگليس توسط لمپارد دومين گل خود را هم در دقيقه 38 به ثمر رساند اما داور اروگوئه‌اي اين ديدار گل سالم انگليس را ناديده گرفت تا بهانه براي فرياد‌هاي كاپلو و هوليگان بريتانيا كاملا مهايا شود. توپ لمپارد پس از برخورد به تير افقي، پشت خط فرود آمد اما كمك داور اين گل را نديده گرفت.

در نيمه دوم دو تيم به بازي متعادل در ميانه ميدان قناعت كردند و مدافعين هر دو طرف هرگز محوطه جريمه را به مقصد دروازه حريف ترك نمي‌كردند.
ضربه سهمگين لمپارد در دقيقه 52 توپ را به تير افقي دروازه آلمان خورد تا تعداد موقعيت‌هاي از دست رفته انگليس افزايش پيدا كند.

دو تيم موقعيت‌هاي گلزني را به عدالت ميان خود تقسيم مي كردند و در اين ميان انگليس نمره بهتري را مي‌گرفت.

آلمان اما خيال همه را راحت كرد و پس از ناكامي لمپارد در ضربه ايستگاهي روي يك ضد حمله ويرانگر به گل سوم رسيد.

شواين اشتايگر بار ديگر ارزش يك بازيكن بزرگ را به نمايش گذاشت و پاس زيباي او توسط مولر پاياني خوش پيدا كرد و در دقيقه 67 به گل سوم مردان سرزمين ژرمن تبديل شد.

آلمان دست بردار نبود و توسط پاس زيباي اوزيل و ضربه تمام كننده مولر در دقيقه 70 به گل چهارم رسيد تا آلمان 4 بر يك انگليس را مغلوب كند.

در نيمه دوم داور اروگوئه‌اي به فردريش از آلمان و جانسن از انگليس كارت زرد نشان داد.

آخرين تلاش‌هاي انگليس براي رهايي از اين تحقير تاريخي نتيجه نداد و آلمان با شايستگي خود را براي مصاف با برنده آرژانتين و مكزيك آماده كرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016