یکشنبه 6 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد نصرتی، رسول خطيبی و محسن خليلی تراکتوری شدند، ايسنا

سرمربی تيم فوتبال تراکتورسازی تبريز از نهايی شدن مذاکرات اين باشگاه با محمد نصرتی، رسول خطيبی و محسن خليلی خبر داد.

فراز کمالوند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه آذربايجان شرقی، افزود: اين سه بازيکن قطعا فصل آينده عضو تيم تراکتورسازی هستند و تا اواسط هفته جاری قرارداد رسمی آنها در هيات فوتبال استان به ثبت می رسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بيان اينکه محمد نصرتی از روز گذشته در تمرينات تراکتور حاضر شده است، اظهار کرد: با وجود اينکه تيم های مختلفی خواهان به خدمت گرفتن اين مدافع ملی پوش بودند، اما وی با علاقه خاص به تيم تراکتور و هواداران آن تصميم گرفت در فصل آينده نيز پيراهن اين تيم تبريزی را بر تن کند.

کمالوند درباره پيوستن محسن خليلی به تراکتور نيز، گفت: تمامی صحبت ها و مذاکرات ما با اين بازيکن برجسته نتيجه بخش بوده و هيچ مشکلی برای پيوستن وی به جمع سرخپوشان تبريزی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: محسن خليلی قرار است از امروز در تمرينات تيم تراکتور حاضر شود و وی نيز قرارداد رسمی خود را به زودی در هيات فوتبال به ثبت می رساند.

کمالوند همچنين از قطعی شدن جذب رسول خطيبی به تراکتورسازی خبر داد و گفت: اين بازيکن قطعا فصل آينده عضو تيم تراکتور است و چون رقابت های ليگ دسته يک هنوز به اتمام نرسيده بود نمی توانستيم با وی مذاکره کنيم، اما به محض اتمام اين رقابت ها تمامی توافقات جهت حضور وی در تيم تراکتور نهايی شد و وی نيز به زودی قرارداد رسمی خود را به ثبت می رساند.

تيم تراکتورسازی پيش‌تر نيز با مرتضی اسدی از تيم صبای قم قرارداد رسمی امضا کرده بود.

کمالوند افزود: ميثم منيعی، محمدرضا مامانی و داود دانش دوست نيز هم اکنون در تمرينات تراکتور شرکت می کنند که با اين نفرات نيز قراردادهای رسمی به زودی امضا می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016