یکشنبه 6 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تمرين ۴۰ روزه بازيکنان تيم ملی فوتبال انگلستان برای ضربات پنالتی، ايلنا

تمامی بازيکنان تيم ملی انگليس از لحاظ روحی و روانی مورد بررسی قرار گرفته‌اند و عملکرد آنها در زدن ضربات پنالتی چه در تيم ملی و چه در باشگاه هايشان مورد تحليل قرار گرفته است.


ايلنا: تيم های ملی فوتبال انگليس و آلمان در مرحله يک هشتم نهايی رقابت های جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی در شرايطی برابر هم صف آرايی خواهند کرد که کادر فنی و بازيکنان تيم ملی انگليس از ۴۰ روز پيش با تمرين ضربات پنالتی خود را برای گذر از بازيهای تک حذفی رقابت‌های جام جهانی آماده کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش ايلنا‏، نشريه انگليسی ميرور فاش کرد بر خلاف گفته‌های بازيکنان و کادر فنی تيم ملی انگليس که از کسب پيروزی در وقت‌های قانونی برابر آلمان صحبت کرده‌اند اين تيم و کادر فنی آن ها از ۴۰ روز قبل، با گنجاندن تمرينات ويژه برای زدن ضربات پنالتی در برنامه تمرينی، خود را برای جدال پنالتی‌ها برابر حريفان آماده کرده است.
ميرور در گزارش خود آورده است تمامی بازيکنان تيم ملی انگليس از لحاظ روحی و روانی مورد بررسی قرار گرفته‌اند و عملکرد آنها در زدن ضربات پنالتی چه در تيم ملی و چه در باشگاه هايشان مورد تحليل قرار گرفته است تا اين بار در جام جهانی ۲۰۱۰ خاطره ۳ بار حذف تيم ملی انگليس از رقابت‌های جام جهانی در سال‌های ۱۹۹۰ ‏ ۱۹۹۸ و ۲۰۰۶ در ضربات پنالتی تکرار نشود.
تيم ملی انگليس که خاطرات تلخی از حذف از رقابت‌های جهانی در ضربات پنالتی دارد در جام ملت‌های اروپا در سال‌های ۱۹۹۶ و۲۰۰۴ نيز با اشتباه بازيکنان خود در به ثمر رساندن ضربات پنالتی از رسيدن به جام قهرمانی بازماند.
اين نشريه در پايان اضافه کرده است کاپلو با بررسی دقيق و کارشناسانه بازيکنان تيم ملی انگليس از لحاظ فنی و روانی، ۵ بازيکن پنالتی زن خود را برای بازی با آلمان از هم اکنون مشخص کرده است.
به نوشته ميرور، «فرانک لمپارد»، «استيون جرارد»، «وين رونی»، «جيمز ميلنر» و «گرت باری» در صورت کشيده شدن بازی به ضربات پنالتی در برابر آلمان ۵ پنالتی زن اول اين تيم خواهند بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016