سه شنبه 15 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بكن بائر، عامل موفقيت تيم ملي كشورش را آميختگي نژادي و فرهنگي دانست، ايرنا

فرانس بكن بائر قيصر فوتبال آلمان، عامل اصلي موفقيت تيم ملي كشورش را آميختگي نژادي و فرهنگي دانست.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا و به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، اسطوره فوتبال آلمان با اعلام اين خبر افزود: تيم ملي فوتبال آلمان بازيكن‌هاي متعددي دارد كه از فرهنگ و نژاد متفاوتي هستند و همين امر باعث خواهد شد تا آلمان‌ها به چهارمين عنوان قهرماني خود در جام جهاني دست يابند.

به گفته بكن بائر، ‪ ۱۱‬تن از ‪ ۲۳‬بازيكن تيم ملي فوتبال آلمان از مليت‌هاي مختلفي هستند كه حتي مي‌توانستند براي كشورهاي ديگر نيز بازي كنند كه از آن جمله مي‌توان به ميروسلاو كلوزه، لوكاس پودولسكي و مسعوت اوزيل كه به ترتيب داراي ريشه‌هاي لهستاني و تركيه‌اي هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بكن بائر در همين خصوص افزود: روشي كه اين بازيكنان با آن بازي مي‌كنند همه حتي خود آلماني‌ها را هم شگفت زده كرده است و من اميدوارم كه تيم آلمان همين رويه را ادامه دهد چون به نظر من آنها از شانس قهرماني برخوردار هستند.

به گفته سرمربي سابق آلمان ها، هدف تيم ملي كشورش رسيدن به قهرماني است ولي هنوز دو بازي در پيش است و بازي با اسپانيا به مراتب از بازي با انگليس و آرژانتين سخت تر است.

فرانس بكن بائر در ادامه با تمجيد از يواخيم لو، از وي به خاطر اينكه به بازيكنان جوان اعتماد كرده و ميدان داده است، تشكر كرد.

تيم ملي آلمان روز چهارشنبه در مرحله نيمه نهايي رقابت‌هاي جام جهاني ‪ ۲۰۱۰‬با تيم ملي فوتبال آرژانتين در ورزشگاه دوربان بازي خواهد كرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016