چهارشنبه 30 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش بازیکنان تیم ملی به وجود گاوداری و چوب‌بری، مهر

در پی انتشار اخباری مبنی بر نامناسب بودن امکانات و محل برپایی اردوی تیم ملی در اتریش ، تعدادی از بازیکنان تیم ملی در این زمینه به اظهار نظر پرداختند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بدنبال انتقاداتی که نسبت به برپایی اردوی تیم ملی در کنار گاوداری و چوب بری و نبودن امکاناتی نظیر کولر در محل هتل اقامت تیم ملی، بازیکنان تیم ملی در اظهار نظرهای خود با سایت فدراسیون فوتبال از جنبه های مختلف به اظهار نظر پیرامون اردوی اتریش پرداختند که در زیر این اظهارات را می خوانید:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نصرتی: بازیهای تدارکاتی تیم ملی مفید بود
محمد نصرتی ملی پوش تیم تراکتورسازی تبریز گفت : آرامش خوبی داریم و اینجا طبیعت بکری دارد و ما از حضور در این مکان لذت می بریم . شرایط آب و هوایی،‌ زمین تمرین، ‌تغذیه و امکانات هتل عالی است و نیازی به کولر وجود نداشت و هوا آنقدر خنک بود که حتی شبها احساس سرما می کردیم.
وی انجام بازیهای دوستانه با تیم های اروپایی را در پایان فصل بدنسازی مناسب توصیف کرد و گفت: به نظر من زمان زیادی تا جام ملتها وقت نداریم و این اردوها کمک می کند تا بچه ها به یک تفاهم تاکتیکی و تیمی برسند.

محمد نصرتی عیار فوتبال هر کشور را تیم ملی آن کشور عنوان کرد و اظهار داشت: تمام باشگاه ها درصدد تشکیل تیم ملی قدرتمند باشند. من که 9 سال است عضو تیم ملی هستم و به این حضور افتخار می کنم و معتقدم اگر تیم ملی قوی داشته باشیم ‌باشگاه های ما هم رشد می کنند و باید ازکوچکترین فرصتها برای برپایی اردوها و بازیهای تدارکاتی با تیم های خوب دنیا استفاده کرد.

عمران زاده : خیلی ها آرزوی چنین اردویی را دارند
حنیف عمران زاده ، مدافع تیم استقلال تهران گفت: امکانات بسیارخوب است و همه تیمها آرزو دارند در چنین کمپی اردو بزنند. وضعیت آب و هوا و کیفیت زمین خوب بود و تمرینات منظمی را برگزار کردیم که من کاملا راضی هستم. بازیکنانی که در باشگاه هایشان کار بدنسازی را انجام داده و از فشار آن خارج شده اند، با تمریناتی که اینجا انجام شده کاملا به آمادگی رسیدند.

عمران زاده درباره دیدارهای تدارکاتی انجام شده افزود: دو بازی با دو تیم قوی اروپایی انجام دادیم. به نظر من اتفاقا تیمهای آسیایی نیز فیزیکی هستند و این دیدارها و همچنین بازی برابر لاتزیو برای ما بسیار مناسب بوده است.

درباره قرار گرفتن هتل تیم ملی در نزدیکی گاوداری یا کارخانه چوب بری عمران زاده گفت: اصلا ما چنین چیزی ندیدیم. هوا و منظره بسیار خوب روحیه بازیکنان را بالا برده است.

وی درباره هدف تیم ملی برای قهرمانی آسیا گفت: این بستگی به کادر فنی و بچه ها دارد.با همکاری باشگاه ها و فدراسیون می توانیم به مقام ارزشمندی دست یابیم و این هدف دور از دسترس نیست.

حیدری: ما گاوداری ندیدیم
خسرو حیدری که در این فصل از استقلال تهران به سپاهان اصفهان پیوسته درباره شرایط کمپ اتریش گفت: همه چیز ازجمله امکانات هتل، تمرین، تغذیه عالی است و نبودن کولر هم مشکل خاصی نیست. من در اینجا به جز مناظر زیبا و هوای خوب چیزی ندیدم و گاوداری احتمالا نزدیک هتل دوستان دیگر است. اینجا که ما چیزی ندیدیم.

وی درباره نحوه تمرینات تیم ملی گفت : بازیکنان کار بدنسازی را با باشگاه هایشان انجام داده اند و تمرینات و دیدارهای تدارکاتی می تواند در آماده تر شدن بچه ها بسیار کمک کند. بازی با ستاره سرخ و واشاش مجارستان بسیار خوب بود و همه بچه ها بازی به بازی بهتر می شوند. خود من صد درصد با آمادگی به باشگاهم بازخواهم گشت ، زیرا احساس می کنم تمرینات تیم ملی مهم است و باید برای آن ارزش قائل شد.

خلعتبری : اتریش بهترین اردوی ورزشی ام بوده است
محمدرضا خلعتبری عضو باشگاه ذوب آهن اصفهان هم درباره این اردو گفت: ما با ذوب آهن چند روزی در ترکیه بودیم و سپس به اینجا آمدیم . به نظرمن شرایط اردو و تمرینات بسیارخوب است و مشکل خاصی وجود نداشته و یکی از بهترین اردوهایی بوده که من در آن حضور داشتم .

وی گفت: شرایط بدنی ام اکنون بهتر از قبل شده است. در این اردو بیشترکارهای تاکتیکی انجام دادیم. جو خوبی در اردو برقرار است و بازیکنان باتجرب تر خیلی به بقیه کمک می کنند.

خلعتبری درباره شرایط هتل گفت که بسیارمکان مناسبی است و از این آب و هوا واقعا لذت بردیم و هیچ چیز اینجا ما را آزار نداد.

وی درباره جام ملتهای آسیا هم گفت: تیم ما لیاقت قهرمانی را دارد و با اضافه شدن لژیونرها وضعیت بهتر هم می شود. بودن کریمی در اردو هم یک نعمت است و با چنین وضعیتی می توانیم نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران درجام ملتها باشیم. من شخصا بسیار دوست دارم که پس از ناکامی در راهیابی به جام جهانی بتوانیم قهرمان آسیا شویم تا دل مردم کشورمان را شاد کنیم و بعنوان یک بازیکن نهایت تلاشم را در این راه خواهم کرد.

میرزاپور: افراد اضافی در اردوی تیم ملی حضور ندارند
ابراهیم میرزاپور یکی دیگر از بازیکنان قدیمی تیم ملی نیز مکان اردوی اتریش را یکی از مکانهای زیبا و خوش آب و هوا برای آمادگی تیمها دانست.

وی از تمرینات دروازه بانان نیز ابراز رضایت کرد و گفت: آقای رشیدی مربی دروازه بانهای تیم ملی از دروازه بانهای بزرگ و باسابقه ایران بوده و من می دانم که همیشه دنبال علم روز است و در دو اردویی که من خدمت ایشان بودم چیزهای زیادی یاد گرفتم و با آمادگی به باشگاهم بازخواهم گشت.

وی بازی با واشاش را که درون دروازه ایستاده بود را بازی خوبی ارزیابی کرد و گفت: بدلیل مصدومیت دو سال از تیم ملی دور بودم اما اکنون احساس می کنم که در اوج آمادگی هستم.

میرزاپور هتل محل اقامت تیم را یکی از بهترین مکانها دانست و گفت: آرامش و سکوت خوبی در اینجا حکمفرماست و ما اصلا مشکلی نداشتیم و افراد اضافی هم دور تیم نیستند.

وی درباره جام ملتهای آسیا گفت: هدف فدراسیون و قطبی قهرمانی در آسیاست و رسیدن به این هدف نیاز به اردوها و بازیهای تدارکاتی مناسب دارد که امیدواریم انجام شود، زیرا مربیان در این دیدارهاست که می توانند نقاط ضعف و قوت تیم را تشخیص داده و روی آنها کار کنند تا به ترکیب نهایی دست یابند.

دروازه بان با سابقه تیم ملی ایران در پایان درباره اعتراض باشگاه ها به زمان برپایی این اردو گفت: از سه ماه پیش این اردو اعلام شده بود و به نظرمن باشگاهها باید برنامه خودشان را هماهنگ می کردند نه اینکه از یکی دوهفته مانده به اردو شروع به اعتراض کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016