دوشنبه 2 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نمایش بسیار ضعیف و شکست تیم ملی در اردن (همراه با ویدئو)، سایت گل

اين نخستين شكست تيم ايران در يك ديدار رسمي با سرمربيگري افشين قطبي است. با وجود اين شكست تيم ايران همچنان با هفت امتياز در صدر جدول قرار دارد و تيم اردن كه برابر تايلند مساوي كرده بود و مقابل سنگاپور شكست خورده بود، به لطف سه امتيازي كه برابر ايران كسب كرد اميدهايش را براي صعود از اين گروه زنده كرد.

سایت گل - تیم ملی ایران در یکی از ضعیفترین نمایشهای چندسال اخیر در امان با یک گل مغلوب اردن شد تا صعود به جام ملتهای آسیا فعلا به تاخیر بیفتد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




این مسابقه با هحوم های اردن آغاز شد و در نهایت با گل دیرهنگام حریف به پایان رسید ، در حالیکه شاید ما خوش شانس بودیم که سه بار دیگر گل نخوردیم . نخستين خطر جدي اردنی ها در اواسط نيمه دوم خلق شد و ضربه سر محمد جمال به تير دروازه ايران برخورد كرد. دقايقي بعد باز هم دروازه ايران به طور كاملا جدي تهديد شد اما حسين كعبي با یک قیچی و در شرایط مشکوک به گل از روي خط دروازه ضربه سر مهاجم اردن را برگشت داد تا حملات متعدد حريف كماكان بي نتيجه باشد.

بازي هجومي و برتر اردن بالاخره كارساز شد و در دقيقه 79 عامر با استفاده از يك پاس عرضي دروازه مهدي رحمتي را گشود تا ميزبان مزد حملات خود را بگيرد.
در ادامه باز هم اردن بود كه براي گلزني موقعيت به دست آورد اما رحمتي در دقايق پاياني بازي با شیجه ای فوق العاده ضربه سر مهاجم حريف را به سختي مهار كرد تا اختلاف بيشتر نشود...

نکته عجیب در دقایق پایانی این بود که ایران با وجود نیاز به گلزنی توان ایجاد موقعیت روی دروازه حریف را نداشت. بله ، این مسابقه ای بود که باید با شکست ما به پایان می رسید ....

ايران: سيدمهدي رحمتي-هادي عقيلي-حسين کعبي-محمد نصرتي-احسان حاج صفي-پژمان نوري-آندرانيک تيموريان-خسرو حيدري(هاشم بيک زاده 80 )-ايمان مبعلي( ميلاد ميداودي 60 )-محمدرضا خلعتبري و کريم انصاري فرد(آرش برهاني 85)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016