پنجشنبه 7 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

پنج سال "رايحه خوش خدمت" در ورزش ايران، فرامرز کوشان

ورزش ايران پنج سال پس از حاکميت مطلقه دارودسته‌ی احمدی‌نژاد و گسترش "رايحه خوش خدمت‌شان" در بحرانی‌ همه‌جانبه به‌سرمی‌برد. راه پايان اين بحران و تغيير اصولی در مديريت، برنامه‌ريزی و اجرای پروژه‌های ورزشی، از راه حل بحران عمومی کشور جدا نيست  ... [ادامه مطلب]

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليس اولين گام را محكم برداشت -برگزاري 2 ديدار بدون حضور تماشاگر و جريمه نقدي براي تراكتور‌سازي، ايلنا + فارس

تيم فوتبال پرسپوليس تهران با نتيجه يك بر صفر برابر تراكتورسازي تبريز به برتري رسيد.

به گزارش ايلنا، اين ديدار در ورزشگاه آزادي برگزار شد. غلامرضا رضايي در دقيقه 46 براي پرسپوليس گلزني كرد. اين مسابقه حواشي بسياري داشت كه از ان جمله مي توان به درگيري تماشاگران دو تيم اشاره كرد.

هواداران تراكتور سازي در اين بازي صندلي هاي ورزشگاه را شكستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




فارس - كميته انضباطي فدراسيون فوتبال تيم تراكتورسازي تبريز را به دليل تخلف هوادارانش در ديدار برابر پرسپوليس به برگزاري 2 ديدار بدون حضور تماشاگر محكوم كرد.

به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، كميته انضباطي فدراسيون فوتبال راي خود را پيرامون اتفاقات و حواشي ديدار تيم هاي پرسپوليس تهران و تراكتورسازي تبريز اعلام كرد.

بر اساس اين راي، تيم تراكتورسازي به دليل تخلفات تماشاگرانش، مبني بر فحاشي، توهين و استعمال الفاظ ركيك نسبت به داوران و تيم مقابل، آتش زدن، پرتاب اشيا محترقه و دودزا، پرتاب سنگ، بطري و اشياي مختلف به داخل زمين مسابقه به برگزاري 2 ديدار خانگي بدون حضور تماشاگران، توبيخ كتبي با درج در پرونده و پرداخت مبلغ 300 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.

تيم پرسپوليس نيز به دليل تخلف تماشاگرانش مبني بر فحاشي، توهين، پرتاب بطري و اشياي مختلف به داخل زمين مسابقه به توبيخ كتبي با درج در پرونده و پرداخت مبلغ 300 ميليون ريال و برگزاري يك ديدار خانگي بدون حضور تماشاگر محكوم شد.

رسول خطيبي، بازيكن شماره 10 تيم تراكتور‌سازي هم به دليل اعتراض به نحوه قضاوت كه منجر به تحريك و تهييج تماشاگران و فحاشي آنها به داوران مسابقه و پرتاب اشيا به داخل زمين مسابقه شد به 2 جلسه محروميت از همراهي تيم خود و حضور در مسابقات رسمي و پرداخت مبلغ 50 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.
ديدار تيم هاي تراكتورسازي تبريز و پرسپوليس تهران در هفته نخست رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران با حاشيه‌هاي فراواني همراه بود و در پايان سرخ‌پوشان تهراني موفق شدند با يك گل حريف خود را شكست دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016