دوشنبه 4 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هروه اوسال بازيکن پرسپوليس از فرودگاه امام(ره) ديپورت شد!، ايسنا

perspolise_deported.jpg
هروه اوسال، بازيکن بورکينافاسويي پرسپوليس که صبح روز يک‌شنبه براي پيوستن به قرمزپوشان پايتخت وارد فرودگاه امام (ره) شده بود، توسط مسوولان بخش رواديد اين فرودگاه ديپورت شد!

به گزارش ايسنا و به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، در حالي که هروه اوسال پس از گذراندن مدت مرخصي اش خود را به فرودگاه امام(ره) تهران رسانده بود، مسوولان بخش رواديد اين فرودگاه با برخوردي زننده و عجيب و به خاطر آنچه آن را "مشکل رواديد" اين بازيکن عنوان کرده‌اند او را با همان پرواز به سمت ترکيه ديپورت کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين درحالي است که مدير برنامه هاي اوسال با شرايطي مشابه اين بازيکن، بدون مشکل وارد کشور شد. اوسال همچنين طي روزهاي گذشته مجوز کار خود را نيز از اداره اتباع وزارت کار، دريافت کرده بود.

بر اساس اين گزارش، تلاش بي وقفه مسوولان باشگاه پرسپوليس براي حل اين مشکل با اصرار عجيب يکي از مسوولان بخش رواديد فرودگاه امام (ره) براي ديپورت اوسال، به جايي نرسيد.

اين درحالي است که مدير ترمينال اين فرودگاه با ابراز تعجب از اين برخورد، اعلام کرد باشگاه پرسپوليس مي‌تواند به خاطر اين مساله از مسببين اين اتفاق شکايت کند.

هروه اوسال ساعت 5:30 صبح وارد فرودگاه امام (ره) شده بود که با جلوگيري از ورودش، درخواست مسوولان باشگاه پرسپوليس براي گرفتن مهلت تا ساعت 8 صبح براي حل اين مشکل با آغاز به کار رسمي ادارات در کشور نيز مورد توجه قرار نگرفت.

در عين حال پس از ديپورت اوسال به ترکيه تماس مسوولان باشگاه پرسپوليس با کنسول ايران در ترکيه با همکاري بسيار مناسب سفارت ايران در اين کشور - علي رغم روز تعطيل کاري - مواجه شد اما عدم امکان قانوني خروج اوسال از فرودگاه ترکيه و ورودش به اين کشور مانع حل اين مشکل در ترکيه شد.

اوسال پس از ديپورت به کشور ترکيه از آنجا عازم بلژيک شده است تا با رفع مشکل رواديدش در سفارت ايران در بروکسل، مجددا عازم ايران شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016