دوشنبه 3 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جام حذفي فوتبال - پرسپوليس يك قدم تا آسيا، ایلنا

تيم فوتبال پرسپوليس تهران در حالي فردا به مصاف گسترش فولاد تبريز مي رود که به دنبال قهرماني در جام حذفي و شکستن طلسم ناكامي هاي خود در اين جام است.

به گزارش ايلنا، ديدار برگشت فينال جام حذفي ساعت 18 روز دوشنبه، در ورزشگاه آزادي ميان تيم هاي پرسپوليس و گسترش فولاد تبريز برگزار مي شود و سرخپوشان پايتخت در صدد هستند تا با شکست نماينده تبريز سهميه ليگ قهرمانان آسيا را به دست آورند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




آخرين قهرماني پرسپوليس در جام حذفي به ديدار معروف اين تيم مقابل استقلال در سال 1378 باز مي گردد و پس از آن ديگر جام حذفي هيچ زماني بالاي دست بازيکنان پرسپوليس قرار نگرفت.

تيم فوتبال پرسپوليس با 3 قهرماني در اين جام فردا خود را براي كسب چهارمين قهرماني مهيا مي كند تا در ورزشگاه آزادي و در مقابل چشم هوادارن بيشمار خود، يك بار ديگر جام را از آن خود كنند.

شاگردان دايي در ديدار رفت موفق شدند با نتيجه يك بر صفر بر تيم فولاد غلبه كنند و اگر بازيكنان فرهاد كاظمي مي خواهند راهي به آسيا پيدا كنند، بايد در بازي فردا ضمن جبران نتيجه رفت، بازي را به سود خود خاتمه دهند.

شاگردان علي دايي در مسير رسيدن به فينال جام حذفي پيش از اين از سد تيم هاي دسته اولي ايران جوان بوشهر، آلومينيوم هرمزگان و پتروشيمي تبريز گذشته و در مرحله نيمه نهايي با خوش شانسي در ضربات پنالتي بر صباي قم غلبه کردند تا در نهايت به فينال اين مسابقات راه يابند، البته برخي از كارشناسان قطع شدن برق ورزشگاه آزادي را در آن بازي را در پيروزي سرخ پوشان بي تاثير ندانسته اما به هر حال اين شانس ياران دايي بود كه با اين شوك بيدرا شده و راهي فينال شوند.

در آن سوي ميدان تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز با غلبه بر تراکتورسازي، داماش، مس سرچشمه و همچنين ذوب آهن اصفهان حريف پرسپوليس در فينال بازي هاي جام حذفي شده بود.

در تاريخ جام حذفي فوتبال کشور، استقلال با پنج قهرماني در صدر قرار دارد و تيم هاي ملوان، پرسپوليس و سپاهان هر کدام با سه قهرماني در مکان هاي بعدي قرار دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016