جمعه 8 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شنبه، آغاز هفته‌ دوم ليگ برتر ايران؛ تقابل فوتبال تهاجمی "مظلومی" و فوتبال منطقی "جلالی"، ايسنا

در تمامی ۹ بازی انجام شده هفته‌ی نخست رقابت‌های ليگ برتر گل‌هايی بين تيم‌ها رد و بدل شد. گل‌هايی که اين اميدواری را به وجود آورد که ليگ دهم، ليگ پويايی از آب دربيايد، با همين ذهنيت و خوش‌بينی تيم‌ها به استقبال هفته دوم رقابت‌ها می‌روند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، همچون هفته نخست رقابت‌های ليگ، بازی‌های هفته دوم هم طی دو روز برگزار می‌شود. دو روزی که دوباره تب فوتبال باشگاهی ايران را بالا می‌برد و بايد مثل هفته اول منتظر اتفاقات در اين هفته باشيم. حوادثی که سوژه‌های زيادی را تحويل رسانه‌ها می‌دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




شنبه: ۹ مرداد

* استيل آذين ـ پاس، ۱۷:۳۰ـ ورزشگاه دستگردی

پرده‌برداری از استيل آذين پرستاره در هفته‌ی نخست اين اميدواری را به وجود آورد که بنفش‌پوشان تهرانی هم بتوانند جا پای بزرگان فوتبال تهران بگذارند. پيروزی خارج از خانه استيل آذين برابر فولاد خوزستان و کسب اولين سه امتياز ليگ توشه لوميسا تومباکوويچ از نخستين حضورش در ليگ ايران بود که استيل آذين را در بين تيم‌های بالايی جدول نشاند. حريف اين هفته استيل آذين، پاس ديگر تيم سه امتيازی ليگ برتر خواهد بود. پاس که هفته گذشته در خانه مس کرمان را شکست داده بود با مهره‌هايی که جذب کرده از تيم‌های خوب ليگ دهم است. شايد بزرگ‌ترين نقطه ضعف استيل آذين شکافی باشد که کم کم بين کادر فنی اين تيم به وجود آمده است. غيبت رضا شاهرودی و احمدرضا عابدزاده اگر اين هفته هم تداوم داشته باشد، شايد به بزرگ‌ترين معضل استيل آذين پرستاره تبديل شود. بايد منتظر بود و ديد که آيا آجرلو می‌تواند اولين حاشيه‌های تيمش را در فصل جديد از بين ببرد.


* مس کرمان ـ ذوب آهن، ساعت ۱۷:۳۰ـ باهنر کرمان

آخرين رويارويی نماينده کرمان با تيم هميشه مدعی ذوب آهن برمی‌گردد به سال قبل و ديدار دو تيم در ليگ قهرمانان آسيا. ديداری که با تک گل کاسترو به نفع ذوب آهن به پايان رسيد. اما شرايط حداقل برای مس نسبت به سال قبل کاملا متفاوت است. حضور صمد مرفاوی و روی نيمکت مس و البته جدايی مهره‌های تاثيرگذاری همچون مهدی رجب‌زاده از تيم کرمانی چهره جديدی ساخته است. در مقابل ذوب آهن تيمی است باثبات که در سه فصل اخير کم‌ترين تغيير را داشته است. منصور ابراهيم زاده که در دو فصل اخير يکی از بهترين تيم‌های ليگ را به وجود آورده اگر بتواند همان شرايط گذشته تيمش را حفظ کند بايد به تيم اصفهانی اميدوار بود که بتواند در ادامه رقابت‌های ليگ قهرمانان آسيا و همچنين دوره جديد ليگ برتر پرقدرت ظاهر شود.


* استقلال تهران ـ فولاد خوزستان، ساعت ۱۹:۴۰ـ آزادی تهران

پنج گلی که در بازی افتتاحيه ليگ رد و بدل شد، سرآغازی بود بر هفته نسبتا پرگل ليگ در هفته نخست که استقلال تهران با سه گلی که وارد دروازه تيم شهرداری تبريز کرد نقش اصلی را در اين گل‌ها داشت. استقلال که با پرويز مظلومی چهره يک تيم تهاجمی را در هفته اول از خود نشان داد، ثابت کرد که در ليگ دهم بر روی خط حمله پرقدرتش تکيه دارد. خط حمله‌ای که با حضور ميلاد ميداودی خطرناک‌تر از هميشه به نظر می‌آيد. از آن طرف روی نيمکت حريف اين هفته استقلال فردی می‌نشيند که امسال نشان داد بر خلاف سال‌های گذشته به فوتبالی تدافعی علاقه دارد. نمايشی که تيم فولاد در هفته نخست برابر استيل آذين از خود ارائه کرد نشان داد که جلالی امسال توجه ويژه‌ای به کارهای تدافعی و انجام ضد حملات دارد و اين همان روش مورد علاقه بسياری از تيم‌ها در جام جهانی ۲۰۱۰ بود. روشی که البته انتقاد بسياری از کارشناسان را هم به همراه داشت. با اين حال شنبه شب ثابت خواهد کرد که فوتبال تهاجمی مظلومی نتيجه خواهد داد يا فوتبال تدافعی و عقلانی مجيد جلالی.

به گزارش ايسنا؛ يک‌شنبه شش ديدار باقی مانده برگزار می‌شود. در اين روز تراکتورسازی به مصاف راه‌آهن می‌رود. پيکان رودرروی شاهين بوشهر قرار خواهد گرفت. نفت تهران مقابل شهرداری تبريز صف آرايی خواهد کرد. فولاد مبارکه سپاهان به مصاف ملوان خواهد رفت. صنعت نفت آبادان رودروی سايپا قرار می‌گيرد و در يکی از بهترين ديدارهای هفته صبای قم از پرسپوليس ميزبانی خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016