شنبه 9 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استفاده از علي كريمي در خط دفاعي استیل آذین، فارس

سرمربي استيل‌آذين درباره استفاده از علي كريمي در خط دفاعي در بازي امروز گفت: بازيكن ديگري را در اين پست نداشتيم.

به گزارش خبرگزاري فارس لوبيسا تومباكوويچ پس از پيروزي 3 بر صفر برابر پاس اظهار داشت: نتيجه كسب شده بهتر از بازي بود كه انجام داديم. بازيكنانمان با خونسردي بازي كردند و تصور داشتند كه پيروز ميدان هستند. تيم پاس در برخي لحظات بهتر از ما بازي كرد و بازي را در ميانه ميدان در اختيار داشتند.

وي ادامه داد: نتوانستيم بازي خوبي از خود به نمايش بگذاريم، اما فوتبال همين است و زماني كه كمترين اميد را براي گل‌زني داريم به گل دست پيدا مي‌كنيم. استيل‌آذين در نيمه دوم حرفه‌اي بازي كرديم در حالي كه بازي زيبايي شاهد نبوديم. اميدوارم در بازي‌هاي آينده نقاط ضعف را پوشش دهيم و بتوانيم بازي زيبايي انجام دهيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربي استيل‌آذين در مورد انتخاب تركيب تيم خاطرنشان كرد: دوست دارم بيشتر از اين بازيكن داشته باشم، چرا كه هيچ مربي از داشتن بازيكنان خوب ناراضي نيست. بازيكنان خوب مي‌توانند در لحظه خاص مثمرثمر باشند و هر تيمي با بازيكنان زيادي نياز دارد، زيرا فصل طولاني است و ممكن است براي بازيكنان مشكلات زيادي به وجود آيد و ساير افراد جايگزين آنها شوند.

تومباكوويچ در مورد مربي دروازه‌بانان تيم استيل‌آذين تصريح كرد: از هر 2 مربي در تيم استفاده خواهيم كرد و در اينجا بايد در مورد اين ديدار صحبت كنيم نه درباره مربي استيل‌آذين.

وي درباره استفاده از علي كريمي در خط دفاعي در بازي امروز عنوان كرد: بازيكن ديگري را در اين پست نداشتيم و كريمي به عنوان بازيكن باتجربه كمك زيادي به استيل‌آذين كرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016