سه شنبه 19 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مديرعامل باشگاه مس كرمان: بركناري مرفاوي منطقي و عاقلانه نيست، ايسنا

مديرعامل باشگاه مس كرمان گفت: بركناري سرمربي آخرين راه است و با گذشت تنها سه هفته از شروع ليگ اقدامي منطقي و عاقلانه نيست.

فتح‌ا... نژادزماني در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پيرامون وضعيت تيم فوتبال مس كرمان با توجه به سه شكست متوالي كه در سه هفته ابتدايي ليگ برتر كسب كرده است، اظهار كرد: مس تنها روي بدشانسي و شرايطي كه برايش بوجود آمد، نتوانست در اين سه هفته امتياز بگيرد. معتقدم تيم ما با سرمربيگري صمد مرفاوي بازي به بازي عملكرد بهتري داشته و جا افتاده است. بازيكنان ما در بازي با ملوان نشان دادند كه كيفيت بالايي دارند و به خصوص در نيمه نخست كه كاملا توپ و ميدان را در دست داشتند تا جايي كه سرمربي ملوان هم به اين مساله اذعان داشت. توپي به يكي از بازيكنان ما برخورد كرد و وارده دروازه مس شد كه اگر هزار توپ ديگر هم در آن شرايط با او برخورد كند، شايد گل نشود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي افزود: وقتي از جايگاه ويژه ورزشگاه ملوان بازي را مي‌ديدم، پيشكسوتان ملوان آنجا بودند و مي‌گفتند كه بازي را مس انجام داد، گل هم زد اما نتيجه را ملوان برد! ما واقعا به آينده مس اميدواريم و فكر مي‌كنم در بازي جمعه مقابل شهرداري تبريز بتوانيم پيروزي را بدست آوريم. ما انتظار داريم بازيكنان ناكامي‌هاي گذشته را جبران كنند. مس از سه بازي اخير،‌ دو مسابقه را خارج از خانه انجام داد و نهايتا با بدشانسي نتوانستيم موفق باشيم. اين‌ها توجيه نيست و مي‌دانم بايد مقابل مردم هواداران مس جوابگو باشيم.

نژادزماني خاطرنشان كرد: تنها دو بازيكن از نفرات فصل گذشته قراردادشان دوساله بود و ما در ابتداي فصل تلاش زيادي براي حفظ اسكلت تيم انجام داديم. به هر حال تغييراتي هم وجود آمد كه اين بازيكنان براي هماهنگ‌تر شدن نيازمند زمان هستند.

مديرعامل باشگاه مس با بيان اينكه هيچ اولتيماتومي به مرفاوي نداده است، گفت: ما از اين مربي همچنان حمايت مي‌كنيم؛ او سابقه مشخصي در تيم‌هاي ديگر دارد و مي‌بينيم كه با حضور او روند بازي‌هاي مس بهتر شده و روبه رشد است. صبح يكشنبه هم با اعضاي كادر فني جلسه‌اي داشتم و مرفاوي هم گزارش و توضيحات مكتوبي را ارايه كرد كه در جلسه هيات مديره آن را مطرح ‌كردم. اين جلسات ما براي تغييرات نيست بلكه مي‌خواهيم هم‌انديشي كرده تا شرايط را بهتر كنيم.

نژادزماني تاكيد كرد: ايجاد تغييرات در كادر فني تنها پس از گذشته سه هفته از شروع ليگ خيلي زود است؛ تغيير سرمربي آخرين راه براي بهتر شدن تيم است و در مقطع كنوني به هيچ وجه منطقي و عاقلانه نيست. اگر ما اقدام به چنين كاري كنيم به نوعي اعلام ضعف كرده‌ايم؛ پس نقش مديريت در اينجا چيست؟ در جلسه هيات مديره هم موارد متعددي بررسي مي‌شود؛ همه در جهت منافع باشگاه و تيم كار مي‌كنند، شايد اين منافع ايجاب كند كه اصلا مديرعامل تغيير كند. مربي يا هر مسوول ديگري را تنها با يك اراده مي‌توان تغيير داد و وقتي كارها به درستي انجام مي‌شود، بايد به راه‌هاي ديگر فكر كرد.

وي ادامه داد: حتي اگر مس به تيم شهرداري تبريز هم ببازد باز از الان نمي‌توانيم بگوييم چه اقداماتي در باشگاه مس انجام مي‌شود. كارها و عملكردهاي هر كسي در هر وظيفه‌اي مشخص است و تصميم‌ها هم به صورت جمعي در مس گرفته مي‌شود. برگزاري جلسه هيات مديره به اين معناست كه مسوولان مديريت باشگاه نسبت به اوضاع آن بي‌توجه نيستند. تيم ما در فصل گذشته هم در طول سه مسابقه تنها يك امتياز گرفته بود و معتقديم هنوز امتيازات زيادي براي بدست آوردن وجود دارد.

مديرعامل باشگاه مس خطاب به هواداران كرماني گفت: مي‌دانيم آنها از نتيجه نگرفتن تيم در اين مدت ناراضي هستند و حق هم دارند اما مي‌خواهيم كه صبور باشند و بدانند براي موفقيت در اين تيم تلاش زيادي مي‌شود و انشاا... نتايج گذشته جبران خواهد شد. اين تيم نسبت به فصل گذشته جوانتر شده است و اين از عوامل مهم موفقيت است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016