سه شنبه 19 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دايي: وقت اضافه ندارم تا به حرف‌هاي مايلي‌كهن گوش دهم، فارس

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: براي من كار كردن در پرسپوليس يك دنيا ارزش دارد و وقت اضافه ندارم تا به حرف‌هاي مايلي‌كهن گوش دهم.

به گزارش خبرگزاري فارس، علي دايي پس از تمرين امروز با ناراحتي شديد در جمع خبرنگاران در جواب اظهارات محمد مايلي‌كهن سرمربي تيم سايپا گفت: من دوست ندارم زياد درباره ايشان حرفي بزنم همينكه ايشان گفته من با كمك خدايان قهرمان شدم جاي حرف و حديث دارد خدا فقط يكي داريم و من عذر مي‌خواهم اين آقا نمي‌دانم با چه حسابي صحبت‌هاي خود را با خدايان شروع كرده است. به نظر من فردي كه به خدايان حرفش وابسته است نبايد درباره‌اش حرفي زد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي افزود: من وقت زياد ندارم تا راجع‌به اين آقا وقت بگذارم پرسپوليس آنقدر كار دارد كه من بايد به اين تيم خدمت كنم به همين دليل يك گوش خودم را در و گوش ديگرم را دروازه كردم تا حرف‌هاي اين آقا ردوبدل شود. براي من كار كردن در پرسپوليس يك دنيا ارزش دارد و وقت اضافه ندارم تا به حرف‌هاي مايلي‌كهن گوش دهم.

دايي با عصبانيت خاصي در ادامه اظهاراتش ادامه داد: من اگر وقت اضافه داشتم صددرصد حريفان خودم را در آينده آناليزه مي‌كنم تا نقاط قوت و ضعف آنها را متوجه شوم. اين آقا مي‌گويد من 9 ماه جرأت نداشتم از خانه بيرون بيايم اما بايد بداند و از باشگاههاي ليگ برتري استعلام بگيرد كه چند تيم بعد از اينكه از تيم ملي كنار رفتم به دنبال من بودند.

دايي تأكيد كرد: آقايان بدانند من خانه نبودم من در دل مردم و در بين مردم بودم متأسفانه آقاي مايلي‌كهن مسائل سال 1998 را مي‌خواهد به پاي من بريزد و ناكامي‌ها را به نام من رقم زند. شما برويد بپرسيد كه چه تيم‌هايي به دنبال من براي عقد قرارداد بعد از كناره‌گيري از تيم ملي بودند.

دايي خاطرنشان كرد: من صلاح ندانستم در آن زمان به تيمي بروم تا بلاخره به تيم بزرگ پرسپوليس آمدم مردم همه اين حرف‌ها را مي‌دانند. اين آقا بهتر است نظرش را براي خودش نگه دارد و حرف‌ها را كه بايد تجزيه و تحليل شود به دست مردم بسپارد. من يك سؤال مي‌كنم چه كسي در حال اين بود تا تيم ملي به جام جهاني نرود همين آقاي محترم. اما حالا مي‌خواهد با فرافكني موفقيت‌هايي را كه كسب نكرده است را پوشش دهد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس همچنين در جواب سؤالي كه آيا قهرماني پرسپوليس در جام حذفي شانسي بوده است، نيز گفت: مشكلي ندارم دست اين آقا از اظهاراتش درد نكند اما من بازهم مي‌گويم خدا يكي است خيلي از تيم‌هاي ليگ برتري بودند كه در فصل گذشته از تيم‌هاي ليگ يكي شكست خوردند و حذف شدند من هم نگفتم كه كار غير ممكني كردم اما قول دادم و با كمك يك خداي بزرگ كه من و همه ايرانيان و مسلمانان به او اعتقاد داريم پرسپوليس را قهرمان كردم چون به خدايان اعتقاد نداشتم به كوري چشم خيلي‌ها قهرماني جام حذفي را براي پرسپوليس كسب كردم و حالا بازهم افتخار مي‌كنم كه مربيگري تيم بزرگ پرسپوليس را برعهده دارم و بازهم مي‌گويم كه كار خاصي نكردم چون بچه‌هاي من و هواداران با دل و جان در سال گذشته به من كمك كردند.

وي افزود: ايشان خيلي چيزهاي ديگر را بيان كرده اما بهترين راه براي جواب دادن برخي ديگر از حرفهاي ايشان سكوت است ولي آقايان بدانيد دايي وقتي كه از سرمربيگري تيم ملي ايران كنار رفت به ديدار بزرگان كشور نرفت تا يك پست و مقام براي خود بگيرد اما آقاي مايلي‌كهن به ديدار هر فردي كه بگوييد رفت تا به او در فوتبال پست بدهند اين را هم بدانيد دايي زيرآب هيچ‌كس را نزد و خوشبختانه در دوران بازيگري و مربيگري‌اش با تلاش و كوشش به حق خود رسيد الان هم مي‌گويم مردم اگر نخواهند من مي‌روم.

دايي خاطرنشان كرد: الكي نيست كه من وقتي از تيم ملي كنار مي‌آيم باشگاههاي سپاهان، استيل‌آذين، مس كرمان و چند باشگاه ديگر به دنبال من مي‌آيند. اينها لطف خداي بزرگ است كه من به جايي برسم اما آقايان ظرف 50 سال عمر خود شايد به يكي از اينها نرسيده باشند.

وي در جواب سؤالي كه آيا بعد از رأي كميته استيناف فدراسيون فوتبال به دنبال شكايت به فيفا هستيد يا خير نيز گفت: هميشه مقام بالاتري هست تا به موضوعات رسيدگي كند من اگر در كشور خودم به نتيجه نرسم بازهم مي‌گويم شكايت مي‌كنم اما ابتدا تمام مستندات خودم را در اختيار مردم از طريق رسانه‌ها و جرايد مي‌گذارم و اگر مردم به من حق دادند قطعاً به فيفا شكايت مي‌كنم تا به حق برسم. زمان من بدترين مصاحبه‌ها را برعليه من مي‌كردند اما هيچ‌كس عكس‌العملي نشان نمي‌داد اما الان برخي‌هاي را جريمه مي‌كنند و من به اين تصميم فدراسيون فوتبال احترام مي‌گذارم چون فقط سرمربي يك باشگاه هستم.

وي در پايان در خصوص تأخير يك روزه در بازي‌هاي ليگ برتر نيز گفت: به نظر من يك خورده وقت پيدا كرديم تا بيشتر به كارهاي تيمي برسيم در فصل جاري تعامل بسيار خوبي بين باشگاهها و تيم ملي است و ما نيز از دقيقه اول به عنوان يك باشگاه تمام بازيكنانمان را در اختيار تيم ملي قرار داده‌ايم اگر يك كم برنامه‌ريزي درست‌تر باشد مطمئن باشيد اين مسائل به وجود نخواهد آمد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016