سه شنبه 19 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين تمرين تيم ملي پيش از پرواز به ارمنستان - گلزني نكونام و تمرين اختصاصي با ملي پوشان، فارس

آخرين تمرين تيم ملي قبل از سفر به ارمنستان بعدازظهر امروز در زمين شماره يك كمپ تيم‌هاي ملي انجام شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، بازيكنان تيم ملي از ساعت 17 امروز زير نظر افشين قطبي آخرين تمرين خود را در تهران قبل از رويارويي با ارمنستان برگزار كردند.

ابتدا بازيكنان با انجام حركات كششي و دويدن بدن‌ها را گرم كرده و سپس با دستور قطبي حركت از روي موانع و برنامه‌هاي سرعتي را مرور كردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قطبي بازيكنان را به دو دسته نارنجي و خاكستري تقسيم كرد كه نفرات خاكستري زير نظر خودش و بازيكناني كه كاور نارنجي داشتند زير نظر بيوتر و منصوريان تمرين كردند.

پس از انجام چند حركت تاكتيكي ملي پوشان به دو تيم تقسيم شده و فوتبال بازي كردند كه از نكات جالب توجه اين بخش تمريني مي‌توان به گلزني جواد نكونام اشاره كرد.

اين تمرين ساعت 18:30 با سرد كردن بدن‌ها به پايان رسيد.

* ميلاد زنيدپور، جواد نكونام، حميد علي عسگر، كريم انصاري فرد و غلامرضا رضايي زير نظر افشين قطبي در بخش پاياني تمرين به صورت اختصاصي تمرين شوت زني انجام دادند.

* ميلاد ميداودي كه به دليل ضرب خوردگي از ناحيه دست با دستي بانداژ شده تمرين مي‌كرد امروز در پايان تمرين پس از اعلام نظر نهايي كادر پزشكي از جمع ملي پوشان جدا شد و به خانه برگشت. بنابراين مهاجم استقلال نمي‌تواند در ديدار دوستانه تيم ملي مقابل ارمنستان مردان قطبي را همراهي كند.

* با اتمام آخرين جلسه تمريني در تهران قطبي به بازيكنان استراحت داد تا ساعت 12 شب به كارهاي شخصي خود بپردازند كه تعداد زيادي از بازيكنان كمپ تيم ملي را ترك كردند.

* ديدار دوستانه ايران و ارمنستان چهارشنبه ساعت 20:30 دقيقه به وقت تهران در ايروان برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016