سه شنبه 9 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نخستين پيروزي جهاني بسكتبال ايران برابر تونس رقم خورد، فارس

تيم ملي بسكتبال ايران توانست با نتيجه 71 بر 58 برابر تونس به برتري دست يابد و نخستين پيروزي خود را در رقابت‌هاي جهاني جشن بگيرد.

به گزارش باشگاه خبري فارس «توانا»، تيم ملي ايران شب دوشنبه در سومين ديدار خود در گروه B جام جهاني بسكتبال در ورزشگاه عبدي ايپك چي استانبول به مصاف تونس رفت و در پايان توانست با نتيجه 71 بر 58 حريف آفريقايي خود را شكست دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




شاگردان ماتيچ كه در دو بازي گذشته برابر تيم هاي قدرتمند برزيل و كرواسي نتيجه را واگذار كرده بودند، در اين ديدار به دنبال كسب پيروزي برابر نماينده آفريقا بودند و در كوارتر اول با يك بازي منطقي و پرفشار توانستند با اختلاف 12 امتياز به برتري دست يابند. بسكتباليست هاي ايران در وقت اول با نتيجه (23-11) زمين را ترك كردند، اما در كوارتر دوم اين نماينده آفريقا بود كه براي جبران پا به ميدان گذاشت و توانست در پايان 10 دقيقه دوم (12-10) ايران را شكست دهد و نيمه اول با نتيجه (33-23) به سود ايران به پايان رسيد.

در كوارتر سوم بار ديگر آسمان خراش هاي ايران با حملات خود (22-13) به برتري دست يافتند و اختلاف خود را به 19 امتياز افزايش دادند و در حالي كه تونسي ها در كوارتر چهارم با نتيجه (22-16) به برتري دست يافتند، اما نتوانستند اختلاف را جبران كنند و با نتيجه (71-58) شكست را پذيرفتند و تيم ايران توانست در اولين حضور خود در جام جهاني نخستين پيروزي جهاني را كسب كند.

بسكتباليست هاي ايران سه شنبه استراحت خواهند كرد و چهارشنبه به مصاف آمريكا خواهند رفت. اسلووني ديگر حريف ايران در اين گروه است كه روز پنجشنبه رو در روي ايران قرار خواهد گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016