پنجشنبه 11 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جام جهانی بستکبال: ايران با شکست مقابل اسلونی به کار خود پايان داد، فارس

خبرگزاری فارس: بسکتبال ايران با شکست مقابل اسلونی به کار خود در جام جهانی ۲۰۱۰ بسکتبال پايان داد.

به گزارش باشگاه خبری فارس "توانا " تيم ملی بستکبال ايران امشب از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ايران در آخرين ديدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی بستکبال ۲۰۱۰ ترکيه و از گروه A اين رقابت‌ها در حاليکه هيچ اميدی به صعود نداشت مقابل تيم ملی اسلونی به ميدان رفت که در نهايت اين ديدار را با نتيجه ۶۵ بر ۶۰ مقابل حريفش واگذار کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بازيکنان ايران در اين ديدار نمايش نسبتا مطلوبی از خود ارائه کرده و پس از شکست مقابل تيم‌های برزيل، کورواسی و آمريکا و پيروزی مقابل تونس در اين ديدار تنها با اختلاف ۵ امتياز بازی را به حريف واگذار کردند.
ايران در کوارتر نخست ۱۹ بر ۶ در کوارتر دوم ۲۸ بر ۲۳ و در مجموع نيمه اول ۵۲ بر ۳۴ بازی را به حريف واگذار کرد. همچنين تيم ملی ايران در کوارتر سوم طی يک بازی ضعيف ۲۴ بر ۱۱ کوارتر را واگذار کرد اما در کوارتر چهارم پايانی با نتيجه ۲۶ بر ۱۳ حريفش را شکست داد که اين کوارتر تنها از اختلاف امتيازات نتيجه پايانی کاسته و نتوانست مانع از شکستی ديگر در کارنامه ايران شود.
به اين ترتيب با شکست مقابل اسلونی پرونده حضور تيم ملی بسکتبال ايران در جام جهانی ۲۰۱۰ ترکيه با ۴ شکست و يک پيروزی بسته شد و تيم ملی ايران با قرار گرفتن در مکان پنجم گروهش ضمن حذف از دور رقابت‌ها از رسيدن به جمع ۱۶ تيم برتر باز بماند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016