یکشنبه 28 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پیروزی استیل آذین بعد از شش هفته، ایلنا

ایلنا: تيم‌ فوتبال استيل آذين با نتيجه 2 بر يک مقابل صنعت نفت آبادان به برتري رسيد و پس از 6 هفته بالاخره رنگ پیروزی را دید. این بازی مصاف دو سرمربی خارجی لیگ برتر یعنی تومباکوویچ و کاسمیرو بود که تومباکوویچ آن را برد.

به گزارش ایلنا ديدار تيم‌هاي استيل آذين و صنعت نفت آبادان از ساعت 18:30 روز شنبه در ورزشگاه دستگردي تهران و در حضور حدود 1000 نفر تماشاگرآغاز شد که اين بازي با نتيجه 2 بر يک به سود استيل آذين به پايان رسيد. گل‌هاي اين بازی را سياوش اکبرپور در دقيقه 9 و حسين کعبي در دقيقه 65 براي استيل آذين زدند و تک گل نفت را هم اميد شريفي نسب در دقيقه 93 از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند. قضاوت اين مسابقه بر عهده عليرضا فغاني بود. وي در اين ديدار به سياوش اکبرپور، فريدون زندي و ميلاد زنيدپور از استيل آذين و روح الله عرب از صنعت نفت آبادان کارت زرد نشان داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




استيل آذين با اين پيروزي 12 امتيازي شد و با صعودي 5 پله‌اي تا رده نهم جدول رده‌بندي بالا آمد و به لطف تفاضل گل بهتر جاي تراکتورسازي را در اين رتبه گرفت. آخرين پيروزي اين تيم به هفته دوم ليگ برتر برمي‌گردد که با نتيجه 3 بر صفر پاس همدان را در تهران شکست داده بود. استيل آذين در ديدارهاي هفته‌هاي سوم تا هشتم، 3 شکست و 3 تساوي کسب کرده بود. صنعت نفت آبادان نيز با وجود کسب نتايج قابل قبول در هفته‌هاي ابتدايي ليگ برتر 2 هفته است که پيروز نشده است. اين تيم با 13 امتياز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان يک پله در جدول رده‌بندي سقوط کرد و در رتبه هفتم ايستاد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016