پنجشنبه 1 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قطبی: تورنمنت غرب آسيا آزمونی دشوار، هدف بزرگ ما موفقيت در جام ملت‌هاست، مهر

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان با بيان اينکه نفرات جايگزين می‌توانند در تورنمنت غرب آسيا تجارب بزرگی را کسب و در مسابقات اصلی به تيم ملی کمک کنند، گفت‌: ‌تورنمنت غرب آسيا يک آزمون مهم برای تيم ملی است که می‌تواند به آمادگی و هماهنگی بيشتر بازيکنان کمک کند.
افشين قطبی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اهداف تيمش از حضور در تورنمنت غرب آسيا گفت:‌ هدف بزرگ ما موفقيت در جام ملت‌های آسياست. پس از نتايج درخشان و رقابت با بزرگان شرق آسيا در مسابقات غرب آسيا که هشت تيم عربی در آن حضور دارند، تيم ايران را برابر اين تيم‌ها به خوبی محک خواهيم زد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی يکی از اهداف تيم ملی فوتبال ايران از حضور در مسابقات غرب آسيا را کسب عنوان قهرمانی اين رقابت‌ها عنوان کرد و ادامه داد: ما هر روز به سوی پيشرفت حرکت می‌کنيم و من از وضعيت تيم رضايت کامل دارم. اميدواريم تا مسابقات جام ملت‌های آسيا به شرايط مدنظرمان دست يابيم و نتايج خوبی در ديدارهای تدارکاتی کسب کنيم.

سرمربی تيم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اينکه قرار نداشتن تورنمنت غرب آسيا در روزهای فيفا باعث شده تا اين تيم بدون بازيکنان تاثيرگذاری چون جواد نکونام و مسعود شجاعی به ميدان برود، گفت: ما در حال ساختن يک تيم هستيم و يک تيم نبايد وابسته به يکی دو بازيکن باشد. ساير بازيکنان بايد تلاش کنند تا بتواند جای خالی بازيکنان مصدوم يا محروم در مسابقات اصلی پر کنند.

وی اضافه کرد: مسابقات غرب آسيا می‌تواند به بازيکنان جوان تيم ملی کمک کند تا با کسب تجربه و اعتمادبه‌نفس همانند نفراتی چون نکونام که از لحاظ رهبری در زمين و همچنين حمايت‌های روحی و روانی از بازيکنان پيش و پس از مسابقه نقش دارد، در بازی‌های مهم بتوانند به موفقيت تيم ملی کمک کنند. اين بازيکنان می‌توانند از اين فرصت برای بالا بردن سطح فوتبال و رهبری خود استفاده کنند.

سرمربی تيم ملی فوتبال با تاکيد بر اينکه بايد به مشکلات از دريچه مثبت نگاه کنيم، اضافه کرد: ‌ما تمام تلاش‌مان را به کار می گيريم تا ترکيب اصلی تيم ايران را از نفراتی که با جان و دل در هر مسابقه به ميدان می‌روند و برای پيروزی پيشرفت و سربلندی ايران تلاش می‌کنند، انتخاب کنيم.

افشين قطبی در پايان در خصوص اينکه به احتمال زياد رحمتی و دو بازيکن ديگر ملی پوش پيش از حضور در جام ملت‌های آسيا بايد به همراه تيم اميد در مسابقات گوانگجو شرکت کند، گفت:‌ ما به تصميم پيروانی احترام می گذاريم. تيم اميد هم يکی از تيم‌های ملی ايران است و بايد تقويت شود. آنها هم برای سربلندی ايران تلاش می‌کنند و ما نيز از هر کمکی که بتوانيم برای اين تيم انجام دهيم، کوتاهی نخواهيم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016