دوشنبه 19 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپوليس با شكست مقابل ملوان به رختكن رفت، ایلنا

تيم فوتبال پرسپوليس با شكست مقابل ملوان به رختكن رفت.

به گزارش ايلنا بازي دو تيم پرسپوليس و ملوان در هفته دهم ليگ برتر از ساعت 18:15 در ورزشگاه آزادي تهران شروع شده كه تيم ملوان با نتيجه 2-يك از ميزبان خود جلو است. پرسپوليس در اين بازي خيلي زود توسط غلامرضا رضايي زد اما دو گل از حريفش دريافت كرد تا نيمه اول را با شكست پشت سر بگذارد. رضايي در دقيه 3 گل پرسپوليس را زد اما محمد رستمي(10) و مهرداد اولادي(17 پنالتي) اين گل را جواب دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




علي دايي در بازي امروز چند بازيكن اصلي خود را در اختيار ندارد و به همين دليل بازيكناني مثل محمد پروين و مهدي شيري در تركيب قرار گرفته‌اند. رحمان احمدي،شيث رضايي،سپهر حيدري،ابراهيم شكوري،عليرضا محمد، محمد نوري،مازيار زارع، اميرحسين فشنگچي،محمد پروين،مهدي شيري،غلامرضا رضايي يازده بازيكن پرسپوليس در اين بازي هستند.

----------

تيم فوتبال پرسپوليس با شكست مقابل ملوان به استقبال دربي رفت.
به گزارش ايلنا بازي دو تيم پرسپوليس و ملوان در هفته دهم ليگ برتر از ساعت 18:15 در ورزشگاه آزادي تهران شروع شد كه تيم ملوان توانست با نتيجه 3-2 ميزبان خود را شكست دهد. پرسپوليس در اين بازي خيلي زود توسط غلامرضا رضايي زد اما دو گل از حريفش دريافت كرد تا نيمه اول را با شكست پشت سر بگذارد. در اين نيمه رضايي در دقيه 3 گل پرسپوليس را زد اما محمد نزهتي(10) و مهرداد اولادي(17 پنالتي) گل او را جواب دادند تا پرسپوليس با شكست به رختكن برود.
با شروع نيمه دوم اما پرسپوليس شرايط بهتري پيدا كرد و خيلي زود گل مساوي را زد. مازيار زارع كه چند سال قبل در ملوان بازي مي‌كرد روي يك ضربه كاشته در دقيقه 48 گل مساوي را زد و اميد را به اردوي اين تيم برگرداند. پيش از اين بازي استقلال مقابل صبا متوقف شده بود و ذوب آهن هم با شاهين مساوي كرده بود پس پرسپوليس مي‌توانست با پيروزي مقابل ملوان به صدر جدول برگردد. پيش از دربي حساس پايتخت اين نتيجه مي‌توانست بهترين اتفاق ممكن براي علي دايي و تيمش باشد اما پرسپوليس مثل چند بازي قبل ناكام شد و نتيجه را به حريف واگذار كرد. در سه بازي قبلي،پرسپوليس در دقايق آخر بازي برده را با مساوي عوض كرده بود اما اين بار شرايط بدتر شد و نتيجه مساوي را با شكست عوض كرد تا در آستانه دربي غرق در بحران شود. گل سوم اين بازي را پژمان نوري بازيكن اسبق پرسپوليس در دقيقه 87 زد تا جو استاديوم عليه بازيكنان پرسپوليس شود. تماشاگران اين تيم با شعارهاي تند عليه بازيكنان و بي‌غيرت خواندن آنها از همين الان براي دربي به آنها هشدار دادند. هشداري كه به نظر مي‌رسد علي دايي نيز بايد آن را جدي بگيرد چون سابقه فوتبال ايران نشان داده گرفتن سه امتياز از 4 بازي موضوعي نيست كه هواداران پرسپوليس با آن كنار بيايند.
تركيب پرسپوليس: رحمان احمدي، سپهر حيدري، شيث رضايي، ابراهيم شكوري، عليرضا محمد، مازيار زارع، مهدي شيري (از دقيقه 87 حسين بادامكي)، محمد نوري، محمد پروين (از دقيقه 58 هادي نوروزي )، اميرحسين فشنگچي(از دقيقه 83 آرفي، غلامرضا رضايي
نكته قابل توجه اينكه پرسپوليس سپهر حيدري را كه در اين بازي سه اخطاره شد براي دربي حساس پايتخت كه روز جمعه آينده برگزار مي شود،از دست داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016