چهارشنبه 19 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فوتبال بازی های آسيايی: اميدهای ايران با شکست بحرين صعود کردند، مهر

تيم فوتبال اميد کشورمان با پيروزی برابر بحرين صعود خود به مرحله يک هشتم نهايی مسابقات فوتبال شانزدهمين دوره بازيهای آسيايی گوانگجو را قطعی کرد تا سومين ديدار اين تيم برابر ويتنام تشريفاتی شود.
به گزارش خبرنگار مهر، تيم فوتبال اميد کشورمان در دومين ديدار مرحله مقدماتی گروه B مسابقات فوتبال بازيهای آسيايی ، عصر امروز (چهارشنبه) با برتری يک بر صفر مقابل بحرين و کسب ۶ امتياز از دو بازی، صعود خود را به جمع ۱۶ تيم برتر مرحله مقدماتی اين رقابتها قطعی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار کريم انصاريفرد در دقيقه ۴۵ +۱ تنها گل تيم اميد کشورمان را وارد دروازه بحرين کرد ضمن اينکه دوبار در وقت اول تير دروازه مانع فروپاشی دروازه دو تيم شد.

دربين دو نيمه اين ديدار "سعيد هاشم" بازيکن تيم بحرين با اعتراض به داور استراليايی اين ديدار برای دومين بار کارت زرد گرفت و از مسابقه اخراج شد تا تيم بحرين ۴۵ دقيقه نيمه دوم را ۱۰ نفره مقابل ايران ادامه دهد.

در نيمه دوم با توجه به ۱۰ نفره شدن تيم بحرين و کسب نتيجه برتری از سوی تيم کشورمان، تاحدودی کيفيت بازی افت کرد و ايران با انديشه حفظ نتيجه به بازی احتياطی رو آورد در ميانه ميدان به حفظ توپ پرداخت تا دروازه حريف کمتر با خطر جدی روبرو شود.

ايران با پيروزی مقابل بحرين ۶ امتيازی شد و درصدر گروه B قرار گرفت تا ديدار سوم تيم کشورمان مقابل ويتنام جنبه تشريفاتی پيدا کند. در اين گروه ترکمنستان با ۳ امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به ويتنام در مکان دوم ايستاد تا ديدار پايانی بحرين و ترکمنستان تيم صعود کننده اين گروه را مشخص کند.

در نيمه دوم ديدار ايران و بحرين علی مرزبان، مهدی دغاغله، ايمان موسوی بازيکنان تعويضی ايران در نيمه دوم بوند که به ترتيب به جای کمال کاميابی نيا ، آرش افشين و محسن مسلمان وارد زمين شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016