چهارشنبه 19 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

غلامحسين پيروانی، سرمربی تيم فوتبال اميد ايران: خوشحالم که به روزهای خوش نزديک می‌شويم، در مورد صعود حرف نمی‌زنم! مهر

سرمربی تيم فوتبال اميد کشورمان پس از پيروزی برابر بحرين با بيان اينکه نمی‌خواهد در مورد صعود تيمش به مرحله دوم مسابقات شانزدهمين دوره بازيهای آسيايی صحبت کند،گفت: خوشحالم تيم فوتبال اميد به روزهای خوش خود نزديک می‌شود.
به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسين پيروانی پس از پيروزی تيم فوتبال اميد ايران برابر اميد بحرين و صعود به مرحله يک هشتم نهايی اين مسابقات ضمن بيان مطلب فوق گفت: من در مورد صعود هيچ چيزی نمی‌گويم ولی خوشحالم به روزهای خوش نزديک می‌شويم. ضمن اينکه دلم به رضای خدا و دعای مردم خوش است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با ابراز رضايت از عملکرد بازيکنان تيم ايران در اين مسابقه اضافه کرد: تيم بحرين شناخت خوبی از تيم ما داشت، آنها زمانيکه توپ دست ما بود ۱-۵-۴ بازی می‌کردند و در هنگام حمله با اکثريت نفرات به دروازه ما هجوم می‌آوردند. اين تيم نيامده بود برابر ما پيروز شود، بلکه نمی‌خواست در اين بازی بازنده شده تا حذف نشود.

سرمربی تيم فوتبال اميد کشورمان همچنين خاطرنشان کرد: تيم‌های عربی هميشه برابر ما وقت کشی کرده يا خشن بازی می‌کنند تا روحيه بازيکنان ايرانی را زير سوال ببرند اما بازيکنان ما در اين بازی با غيرت بازی کردند و توانستند نتيجه نهايی مسابقه را به سود خود رقم بزنند.

وی اضافه کرد: ما در اين بازی خيلی مشکل داشتيم و توپ‌های بسياری را از دست داديم که همه اين موارد به خاطر اين بود که بازيکنان هنوز با همديگر هماهنگ نشده اند و هيچ زمان تيم کاملی را در اختيار نداشتيم اما روز به روز هماهنگ‌تر می‌شويم.

تيم فوتبال اميد ويتنام عصر امروز برابر تيم ترکمنستان با نتيجه ۶ بر ۲ تن به شکست داد. پيروانی در مورد ويتنام که حريف سوم تيم اميد در مرحله گروهی اين مسابقات است، گفت: ما به اين نتيجه کاری نداريم زيرا هر بازی شرايط خودش را دارد به همين دليل با تمام قوا مقابل اين تيم به ميدان خواهيم رفت.

تيم فوتبال اميد کشورمان با پيروزی يک بر صفر برابر بحرين صعود خود به مرحله يک هشتم نهايی مسابقات فوتبال شانزدهمين دوره بازيهای آسيايی گوانگجو را قطعی کرد تا سومين ديدار اين تيم برابر ويتنام تشريفاتی شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016