چهارشنبه 19 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی پروين: پيروزی‌های استيل آذين از بازی با ملوان آغاز خواهد شد، ايسنا

علی پروين ابراز اميدواری کرد، از بازی مقابل ملوان بردهای استيل آذين شروع می‌شود. او خود را پايه‌گذار اين تيم دانست و گفت: به عنوان يک بزرگتر آمده‌ام تا به تيم کمک کنم و نه هيچ پست و مقامی می‌خواهم و نه چيز ديگری. به خاطر دوستی با حسين هدايتی آمده‌ام که به استيل آذين کمک کنم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، رييس سازمان فوتبال باشگاه استيل آذين پس از آخرين تمرين اين تيم پيش از بازی با ملوان در هفته پانزدهم رقابت های ليگ برتر فوتبال باشگاه های ايران در مورد شرايط اين تيم و ارزيابی‌اش از اين بازی اظهار کرد: تيم در اين چند روز پيشرفت خوبی داشته است و اگر پيشرفت نمی‌کرد، جای سوال داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پروين با مناسب توصيف کردن وضعيت استيل آذين برای بازی مقابل ملوان ادامه داد: نيامده‌ام که در استيل آذين تغييری را ايجاد کنم. فعلا در حال کار کردن هستيم و می‌خواهيم با همين نفرات نتيجه بگيريم.

وی در پاسخ به اين سوال که استيل آذين به چند درصد آمادگی رسيده است، گفت: فکر می‌کنم بازيکنان در حال حاضر به ۷۰ درصد آمادگی رسيده باشند. اين هم به اين دليل است که از اول فصل خوب با تيم تمرين نکرده و آن طوری که به من گفته‌اند، اصلا سر تمرين‌ها به بازيکنان فشار نمی‌آوردند اما، در حال حاضر بازيکنان از لحاظ روحی بسيار بهتر شده‌اند.

علی پروين در رابطه با اين موضوع که آيا ستاره‌های زياد استيل آذين مشکلی برای اين تيم ايجاد نمی‌کند گفت: به هر حال هماهنگ کردن تيمی که اين همه ستاره دارد، مشکل است.

پروين در پاسخ به اين سوال که آيا بازيکنان استيل آذين در چند بازی گذشته کم‌کاری کرده‌اند گفت: خير، من اصلا اعتقادی به اين موضوع ندارم. بازيکنان وقتی که بازی می‌کنند هم برای طرفداران و هم برای خودشان بهترين بازی خود را ارائه می‌دهند، اما هر کدام از بازيکنان استيل آذين از تيم‌های بزرگی آمده‌اند و هماهنگ کردن آنها يک مقدار سخت است.

رييس سازمان فوتبال باشگاه استيل آذين در مورد اين که آيا علی پروين با آمدن به استيل آذين ريسک بزرگی انجام داده است، گفت: ما اينجا نيامده‌ايم که ريسک کنيم. کسی ريسک می‌کند که به دنبال پول باشد. اصلا من خودم پايه‌گذار اين تيم هستم و به عنوان يک بزرگتر آمده‌ام تا به تيم کمک کنم و نه هيچ پست و مقامی می‌خواهم و نه چيز ديگری. به خاطر دوستی با حسين هدايتی آمده‌ام که به استيل آذين کمک کنم و يک مقدار اين تيم را هماهنگ‌تر کنم.

پروين با بيان اينکه ان‌شاءالله پيروزی‌های استيل آذين از بازی با ملوان آغاز خواهد شد گفت: به اميد خدا با اين مهره‌ها و با اين بازيکنان نخستين پيروزی را در مقابل ملوان کسب خواهيم کرد.

وی با اشاره به آمادگی بالای علی کريمی در اين روزها گفت: يک نکته‌ای که امروز باعث خوشحالی من بود، آمادگی بالای علی کريمی است که اين مساله من را بسيار خرسند کرد. به هر حال علی ۱۲ ، ۱۳ سال شاگرد خود من بوده است و او را کاملا می‌شناسم. او يک بازيکن بسيار منظم است. در حالی که تمرين ساعت ۲:۳۰ دقيقه شروع می‌شد، علی از ساعت يک به ورزشگاه آمده بود در حالی که من خودم ساعت يک و ۱۵ دقيقه به ورزشگاه آمدم. اگر کريمی به روزهای اوجش بازگردد، فکر می‌کنم که ۶۰ ، ۷۰ درصد مشکلات استيل آذين حل می‌شود.

پروين در پاسخ به اين سوال که چه کسی در بازی فردا استيل آذين را ارنج می‌کند، گفت: برای ارنج تيم يک جلسه می‌گذاريم و تصميم‌گيری می‌کنيم اما پيش از اين هم گفته‌ام که همه کارها زير نظر افشين پيروانی است و فقط آمده‌ام که به تيم کمک کنم و هيچ پست و مقامی هم نمی‌خواهم و هيچ قراردادی هم با استيل آذين ندارم.

وی در مورد ضعف خط دفاعی استيل آذين نيز گفت: قصد داريم در نيم فصل چند بازيکن جديد را به اين پست اضافه کنيم و همچنين به دنبال يک دروازه‌بان خوب هستيم.

علی پروين در پايان گفت: از هواداران پرسپوليس دعوت می‌کنم که در بازی فردا مقابل ملوان به ورزشگاه بيايند و استيل آذين را تشويق کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016