سه شنبه 9 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جلسه کاشانی و دایی با بازیکنان در رختكن، ایلنا

در حالی که 45 دقیقه از پایان بازی پرسپولیس با سپاهان می گذرد،بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس هنوز از رختکن بیرون نیامده اند.

به گزارش ایلنا،این در حالی است که بازیکنان سپاهان چند دقیقه ای است که استادیوم آزادی را ترک کرده اند.گفته می شود حبیب کاشانی و علی دایی، سرپرست و سرمربی پرسپولیس در رختکن با بازیکنان جلسه گذاشته اند و خبرنگاران منتظر هستند تا جلسه آنها تمام شود.

پرسپولیس در بازی هفته شانزدهم برابر سپاهان به نتیجه چها ر بر یک شکست خورد و به رده چهارم جدول رده بندی سقرط کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




علي دايي كه در كنفرانس خبري بعد از بازي پرسپوليس و سپاهان حاضر نشده بود، صحبت كند، در گفت‌وگو با دوربين نود هم فقط به آنها شب‌به خير گفت.

به گزارش ايلنا گزارش دوربين نود كه اصرار داشت با دايي گفت‌وگو كنند، ابتدا به او شب‌ به خير گفتند و دايي هم همين جمله را پاسخ به آنها تكرار كرد. دايي بعد از درخواست دوباره گزارشگر نود براي مصاحبه گفت:« الان وقت خواب است، برو لالا..»

گزارشگر نود تاكيد كه يك‌ ساعت‌و نيم منتظر دايي بوده‌اند تا با او گفت‌و‌گو كنند. اما اين توضيح هم دليلي نشد كه سرمربي پرسپوليس سكوتش را بشكند:« الان دير است، برو لالا...لالا...»

----------

دایی پس از شکست پرسپولیس: تا دلیل محرومیتم را نگویند حرف نمی‌زنم/ نمی‌گذارند حرف حق بزنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با عذرخواهی از خبرنگاران حاضر در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر سپاهان گفت: تا زمانی که نگویند چرا محرومم کرده اند حرف نمی زنم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی که پس از شکست 4 بر یک عصر امروز تیمش به سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی آمده بود در جمع خبرنگاران گفت: تا زمانی که دلیل محرومیتم را اعلام نکنند حرف نمی زنم. تا به حال کسی دلیل اینکه چرا محروم شده ام را به من نگفته است.

وی با بیان اینکه اجازه نمی دهند حرف حق بزنیم خاطرنشان کرد: انهایی که در فوتبال هستند و از ما بیشتر می فهمند بروند فوتبال را اداره کنند. من از شما خبرنگاران عذرخواهی می کنم و در مورد بازی امروز حرف نمی زنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016