شنبه 13 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: از هواداران خجالت می‌کشم، بايد خيلی کار کنيم تا اين تيم درست شود، ايسنا

- اين بهترين بازی ميرزاپور تا به امروز بود

"نمی‌توانم باخت سه بر صفر را توجيه کنم. از من مربی تا تمام بازيکنان، يک به يک مقصر نتايج پرسپوليس هستيم. ما بد کار کرديم. حرفی برای گفتن ندارم. بايد خيلی کار کنيم تا اين تيم درست شود. "

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی دايی سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس پس از شکست سه بر صفر سرخ‌پوشان پايتخت برابر پيکان قزوين در هفته هفدهم رقابت‌های ليگ برتر عنوان کرد: به دليل نتايج ضعيفی که دور از شان تيم ماست، از هواداران‌مان خجالت می‌کشم. نتيجه را واگذار کرديم و از آن‌هايی که ما را همواره حمايت می‌کنند خجالت می‌کشيم. از نظر فوتبال، تيم برتر ميدان بوديم ولی با شکست ۳ بر صفر حرفی برای گفتن نداريم. ما نتوانستيم از موقعيت‌هايمان بهره ببريم اما پيکان چرا.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




علی دايی ادامه داد: چند بازيکن را به دليل آسيب ديدگی به همراه نداشتيم. غلامرضا رضايی و حميد علی‌عسگر هم از آمادگی به دور هستند ولی مطمئن باشيد دوباره به روزهای اوج برمی‌گرديم.

سرمربی پرسپوليس درباره‌ی بازی در برابر پيکان هم گفت: روی اشتباه‌های بچگانه گل دريافت کرديم، چه در نيمه اول و چه در نيمه دوم. در دقيقه ۸۹ روی اشتباه دروازه‌بان‌مان، گلی زيبا را خورديم. در حال حاضر همه چيز به ضرر ماست. تلاش می‌کنيم به شرايط خوب برگرديم. فوتبال اکنون روی بدش را به ما نشان می‌دهد.

مهاجم سال‌های پيش تيم ملی فوتبال و پرسپوليس درباره‌ی ارتباط شکست‌های سرخ‌پوشان با فدراسيون فوتبال عنوان کرد: اين باخت‌ها ارتباطی با فدراسيون ندارد. هواداران ما چه کار با فدراسيون فوتبال دارند. شايد مشکلات داوری در برخی مسابقه‌ها اجازه نداد تا امتياز لازم را بگيريم اما اين به فدراسيون برنمی‌گردد و آن‌ها مقصر نيستند. مربی و بازيکنان همگی در نتايج پرسپوليس مقصريم. بد کار کرديم. ولی پرسپوليس بيشتر روی اشتباه‌های فردی‌اش گل خورده تا گل‌های تاکتيکی. بايد زياد کار کنيم تا تيم درست شود. امتيازهای بدی را از دست داديم و باخت‌های بدی هم داشتيم. حرفی برای گفتن ندارم. بايد بيشتر تلاش کرد تا شرايط درست شود. اين نتايج در شان پرسپوليس و هوادارانش نيست.

دايی افزود: نمی‌توان باخت سه بر صفر را توجيه کرد، برابر سپاهان هم چهار بر يک شکست خورديم. نمی‌توانم حرفی بزنم ولی آيا امروز مستحق شکست ۳ بر صفر بوديم؟ آنچه را در کارهای فنی بايد انجام می‌داديم، انجام داديم. همه کار کرديم اما ابراهيم ميرزاپور در ديدار با پرسپوليس درخششی فوق‌العاده داشت. شايد اين بهترين بازی او تا به امروز بود، اين از بخت من است.

سرمربی سابق تيم ملی در مورد کريم باقری هم گفت: او ما را در زمان بدی تنها گذاشت. رويش حساب کرديم. نمی‌دانم چرا در تمرين شرکت نکرد. اين کار باقری از نظر حرفه‌ای و اخلاقی مناسب نبود. برخی از بازيکنان بزرگ در ۱۵ دقيقه پايانی به ميدان رفته و نتيجه را عوض می‌کنند. از آقاکريم انتظار اين رفتار را نداشتم. هيچ بازيکنی نمی‌تواند به من بگويد که بايد ترکيب اصلی باشم. هيچ کس از بازيکن نمی‌پرسد چرا سه بر صفر باختيد، من بايد پاسخگوی مسائل فنی تيم باشم، چرا که مسوول فنی خودم هستم. بازيکن بايد در اختيار تيم باشد. بهترين سال‌های جوانی‌ام را در کنار آقاکريم بازی کردم و جز احترام بين ما چيزی نبود. او همانند برادرم است و دوستش دارم اما نبايد دست ما را خالی می‌گذاشت. نبود او از نظر روحی و روانی تاثير منفی داشت. صلاح نبود آقاکريم تيم را ترک کند.

دايی همچنين درباره‌ی کاپيتان پرسپوليس گفت: نمی‌توانم به او بگويم خداحافظی بکند يا نکند. نمی‌گويم او آماده نيست اما تشخيص اين مساله به عهده کادر فنی است. من مسوول برگزاری بازی خداحافظی او نيستم. او يک بار با من حرف زد و از او خواستم بايد خوب تمرين کند. به او گفتم شايد يک روز ۱۰ دقيقه بازی کند و يک روز حتی در فهرست تيم هم نباشد. بازيکنان ما به بودن باقری عادت کرده بودند.

دايی در پايان گفت: تمام داشته‌های ما همين است ولی تيم را درست می‌کنيم و نتيجه می‌گيريم. دو شکست بد داشتيم اما با سه گل می‌توان شرايط را عوض کرد. پيکان در بازی برابر ما خوب دفاع کرد و طبيعی بود سه امتياز را بگيرد. هنوز باور نمی‌کنم شکست خورده‌ايم و از هواداران پرسپوليس خجالت می‌کشم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016