شنبه 13 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ برتر: سومين باخت پياپی پرسپوليس در قزوين رقم خورد، ذوب آهن يک گام تا قهرمانی نيم فصل، ايسنا

ذوب آهن با پيروزی برابر استيل آذين در آستانه قهرمانی در دور رفت رقابت‌های ليگ برتر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ‌در هفته هفدهم و پايانی نيم فصل نخست رقابت‌های ليگ برتر ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه دستگردی مهمان استيل آذين بود و با پيروزی دو بر صفر برابر اين تيم خود را به صدر جدول رساند و در صورتی که سپاهان در دو بازی عقب افتاده‌اش امتياز از دست بدهد، قهرمانی نيم فصل از آن ذوب آهن، نايب قهرمان آسيا، خواهد بود. در بازی در ورزشگاه دستگردی مهدی رجب‌زاده و محمدرضا خلعتبری برای اصفهانی‌ها گلزنی کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در ديگر ديدار حساس عصر شنبه پيکان قزوين در ورزشگاه شهيد رجايی اين شهر با سه گل پرسپوليس تهران را از پيش رو برداشت. عليرضا عباس فرد، ميثم رضاپور و جهانگير عسگری با گل‌های خود ششمين باخت سرخ‌پوشان پايتخت را به اين تيم تحميل کردند. اين سومين باخت پی در پی مردان علی دايی بود.

در ديگر مسابقه‌ها مس کرمان با گل‌های لوسيانو ادينيو (۲ گل)، راه آهن شهرری را دو بر صفر شکست داد.

فولاد مبارکه سپاهان ۴ بر يک سايپای کرج را شکست داد. ابراهيم توره (۳ گل) و محرم نويدکيا گلزنان تيم اصفهانی در اين مسابقه بودند.

در تبريز تراکتورسازی با گل‌های علی عليزاده و محمد نصرتی ۲ بر يک از نفت آبادان پيش است. ديدار نفت تهران و شاهين بوشهر هم برنده‌ای نداشت و با تساوی ۲ بر ۲ پايان يافت. محمدحسين مهرآرا و عليرضا عزتی برای نفت و منصور تنهايی و مهدی طارمی برای شاهين بوشهر در اين بازی گلزنی کردند.

در جدول رقابت‌های ليگ برتر ذوب آهن با ۳۵ امتياز جای استقلال را گرفت و صدرنشين شد. استقلال با ۳۳ امتياز در مکان دوم جای دارد. مس کرمان هم با ۳۰ امتياز در مکان سوم ايستاده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016