شنبه 13 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد خاکپور: تيم را با کمک پروين، مهدوی کيا و کريمی ارنج کردم، استيل آذين را متحول می‌کنم، ايسنا

سرمربی تيم فوتبال استيل آذين گفت: با شرايطی که از بازيکنان استيل آذين در بازی با ذوب آهن ديدم، قول می‌دهم اين تيم را متحول کنم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمد خاکپور پس از شکست ۲ بر صفر تيم فوتبال استيل آذين برابر ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: تيمی که مسووليت آن را پذيرفته‌ام پتانسيل بسيار بالايی دارد. بايد از مربيان قبلی اين تيم که تلاش‌شان را کرده بودند، تشکر کنم. با شرايطی که در اين بازی از بازيکنان ديدم قول می‌دهم استيل آذين متحول شود. ما بايد ابتدا آسيب شناسی کنيم و با برنامه‌ريزی دقيق و تلاش بازيکنان به آنچه که استحقاقش را داريم برسيم. حضور تک تک بازيکنان استيل آذين در هر تيمی می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد. خوشحالم با اين بازيکنان شروع خوبی داشتيم. شروع خوب بدين معناست که بازيکنان ما همه توان‌شان را برای موفقيت تيم گذاشتند. وقتی بازيکنی بينی‌اش شکسته اما به بازی ادامه می‌دهد، برای ما باارزش است. وقتی يک بازيکن بيش از ۲۰ تکل را انجام می‌دهد، اين برای ما مهم است. انگيزه و تلاشی که اين بازيکنان داشتند، من را به آينده اميدوار کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی استيل آذين ادامه داد: اما ما با بهترين تيم ايران روبه‌رو بوديم. ذوب آهن از نظر کادر فنی و بازيکنانی که در اختيار دارد از موفق‌ترين تيم‌های مملکت ماست. بايد به منصور ابراهيم‌زاده که چنين تيم خوبی را آماده کرده تبريک بگويم، آن‌ها واقعا فوتبال زيبايی بازی کردند. به هر حال اولين حضور من به عنوان سرمربی استيل آذين همزمان با بازی با اين تيم بزرگ شده بود. می‌توانم بگويم که مسووليت استيل آذين را امروز بر عهده گرفته‌ام اما با اين حال از قاعده يک مربی حرفه‌ای خارج نشده و حتی مسووليت اين شکست را هم به گردن می‌گيرم.

وی درباره‌ی آوردن مربی از آمريکا برای کمک به خودش در استيل آذين گفت: يکی از همکارانم به نام اميد نمازی که دوران بازيگری و مربی‌گری حرفه‌ای را سپری کرده، دوشنبه وارد ايران خواهد شد و به جمع ما می‌پيوندد. ما تلاش می‌کنيم به کمک يکديگر اين تيم را به جايگاه واقعی‌اش برسانيم.

وی در پاسخ به اين سوال که علی پروين، مدير فنی تيم استيل آذين است و از مربی آينده اين تيم به تعبير دستيار ياد می‌کرد، آيا او در امور فنی و کار شما دخالت خواهد داشت، گفت: پروين بزرگتر اين تيم است. او استاد من و يکی از باتجربه‌ترين مربيان ايران است. حضورش در استيل آذين برای بنده و تمامی بازيکنان باعث دلگرمی است. قطعا از تجربيات او در کارم استفاده می‌کنم اما پروين دست من را برای انجام کار باز گذاشته است. او در حد مشاوره به ما کمک می‌کند و هدف او و همه ما موفقيت تيم است.

خاکپور در پاسخ به اين سوال که آيا استيل آذين را امروز خودتان ارنج کرديد و اين که آيا پروين نقشی در تاکتيک امروزتان داشت؟ گفت: من هيچ شناختی از اين تيم نداشتم. تنها بخش‌هايی از فيلم‌های بازی‌های استيل آذين را در شب گذشته ديدم. به کمک مهدی مهدوی کيا، علی کريمی و پروين تيم را ارنج کردم.

خاکپور در پاسخ به اين سوال که آيا پذيرفتن سرمربی‌گری استيل آذين در اين شرايط ريسک نبود، گفت: احساس کردم پذيرفتن مسووليت فنی اين تيم حتی در اين شرايط می‌تواند برای من فرصت خوبی باشد تا بتوانم با کسب موفقيت شروع خوبی در اين حرفه و در فوتبال ايران داشته باشم. من به اين بازيکنان اعتماد دارم و مطمئن هستم می‌توانيم موفق شويم.

وی درباره‌ی حضور احتمالی ناصر ابراهيمی در اين تيم گفت: هنوز با ابراهيمی به اتفاق نظر نرسيده‌ايم و بايد ببينيم که در آينده چه می‌شود.

خاکپور در پاسخ به اين سوال که اگر پروين در کار فنی تيم دخالت نمی‌کند پس چرا در بين دو نيمه در رختکن تيم حاضر شد، گفت: حضور پروين به خواسته من بود. مطمئن باشيد پروين من را به اين تيم آورده تا خودش در زمين هدايت تمرين‌ها و مسووليت‌های فنی را بر عهده نداشته باشد، هرچند اگر او وارد ميدان شده و تمرين‌ها را هم بر عهده بگيرد باعث افتخار ماست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016