شنبه 13 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاشاني: از دايي حمايت مي‌کنم - نبود دايي به فوتبال كشور لطمه مي‌زند، ايسنا

سرپرست باشگاه پرسپوليس، گفت: از علي دايي حمايت مي‌کنم و حاشيه‌سازي‌ها تاثيري بر فضاي مناسب حاکم بر تيم پرسپوليس ندارد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حبيب کاشاني عصر امروز (جمعه) پيش از عزيمت به شهر قزوين در گفت و گو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، درباره مسايل مطرح شده در برنامه تلويزيوني پنجشنبه شب 90، گفت: اساسا نوع ارتباط‌هاي موجود در باشگاه پرسپوليس، به ويژه رابطه بنده و آقاي دايي رابطه‌اي برادرانه، دوستانه و البته در جاي خود کاملا حرفه‌اي است. بنابراين براي اتخاذ يک تصميم يا رد و بدل شدن يک حرف، نيازي به ارسال پيغام و پسغام از طريق روزنامه يا سايت پرسپوليس نداريم و اين کار را غير حرفه‌اي و غير اخلاقي مي‌دانم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کاشاني با اشاره به شرايط کنوني تيم فوتبال پرسپوليس، افزود: يک تيم در طول فصل، فراز و نشيب‌هاي زيادي دارد و بايد روند کلي آن را در نظر گرفت. روند کنوني پرسپوليس در حال حاضر روند بدي نيست و به تاييد کارشناسان همين برنامه 90، تا به امروز امتيازهاي قابل توجهي به دليل اشتباهات داوري از تيم ما کسر شده است و اگر اتفاق‌ها اينگونه رقم نمي‌خورد، ما اکنون با فاصله در صدر جدول قرار داشتيم.

سرپرست باشگاه پرسپوليس، خاطرنشان کرد: در اين مدت به انحاي مختلف مطالب و اخبار نادرستي نوشته شده است از جمله اينکه ما به دنبال مربي خارجي هستيم و يا مسايل ديگر. اين نشان مي‌دهد که حافظه بلند مدت کساني که اين اخبار نادرست را منتشر مي‌کنند خوب کار نمي‌کند چرا که سابقه کاري من در اين مدت نشان داده که در رده باشگاهي اعتقاد به استفاده از مربي ايراني دارم و در اين مسير نيز با تفويض اختيارات کامل به سرمربي تيم، از او حمايت کامل مي‌کنم.

کاشاني، افزود: اين حمايت درباره آقاي دايي پر رنگ تر هم خواهد بود چراکه ايشان از سرمايه‌هاي فوتبال کشور هستند و تا به امروز زحمات زيادي براي پرسپوليس کشيده‌اند و نه تنها بنده در جايگاه يک مدير که ديگران نيز در ديگر جايگاه‌ها و نيز اهالي ورزش و رسانه‌ها نيز نبايد يک شبه و با يک نتيجه و يا با حاشيه‌سازي‌ها به دنبال تخريب اين سرمايه‌ها باشيم.

سرپرست باشگاه پرسپوليس، تاکيد کرد: نبودن علي دايي در فوتبال بيش از آنکه لطمه به وجه ايشان باشد لطمه به فوتبال کشور است. بنده از آقاي دايي حمايت مي‌کنم و معتقدم حاشيه‌سازي‌ها تاثيري بر فضاي مناسب حاکم بر تيم پرسپوليس ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016