سه شنبه 25 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم ملی فوتبال خودش را برد! برتری ۴ بر ۲ سفيدها برابر قرمزها، ايسنا

ديدار دوستانه بازيکنان تيم ملی فوتبال ايران با برتری ۴ بر ۲ تيم سفيد بر تيم قرمز به پايان رسيد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، عصر سه شنبه و پس از لغو ديدار دوستانه تيم‌های ملی فوتبال ايران و نيجريه، بازيکنان تيم ملی فوتبال ايران که خود را برای رقابت‌های جام ملت‌های آسيا آماده می‌کنند در قالب دو تيم سفيد و قرمز به ديدار هم رفتند که در پايان تيم سفيدپوش به رهبری جواد نکونام توانست ۴ بر ۲ پيروز از ميدان خارج شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نيمه نخست اين ديدار دوستانه با تساوی يک بر يک پايان يافت. گل تيم سفيد را در نيمه نخست آندرانيک تيموريان به ثمر رساند، اما محسن بنگر با باز کردن دروازه عليرضا حقيقی بازی را به تساوی کشاند.

در نيمه دوم محمد غلامی و جواد نکونام تيم سفيد را از قرمزپوشان پيش انداختند. با آن که محمد نوری از روی نقطه پنالتی برای تيم قرمز گلزنی کرد و اختلاف دو تيم را کم کرد، اما پژمان نوری بار ديگر برای تيم سفيدپوش گلزنی کرد تا در نهايت اين بازی با برتری تيم سفيد به پايان برسد.

قضاوت اين ديدار را که در حضور تماشاگران اندک حاضر در ورزشگاه آزادی انجام شد، تورج حق‌وردی بر عهده داشت.

بازيکنان تيم سفيد را عليرضا حقيقی، خسرو حيدری، محمد نصرتی، هادی عقيلی، ابوذر رحيمی، جواد نکونام (کاپيتان)، پژمان نوری، آندرانيک تيموريان، مسعود شجاعی، هادی نوروزی و رضا نوروزی تشکيل می‌دادند.

در تيم قرمز هم حسن رودباريان (کاپيتان)، پژمان منتظری، محسن بنگر، عليرضا نورمحمدی، محمد برجلو، محمد نوری، مهدی کيانی، ميلاد زنيدپور، ميلاد ميداوودی، بهادور عبدی و محمد غلامی بازی کردند.

در جريان بازی حسن حوری جانشين حسن رودباريان شد.

حنيف عمران‌زاده هم در تيم سفيد جای عليرضا نورمحمدی در تيم قرمز را گرفت.

همچنين در جريان بازی به تشخيص افشين قطبی سرمربی تيم ملی محمد غلامی و رضا نوروزی جای خود را در دو تيم عوض کردند. همچنين مهرداد اولادی جای محمد برجلو را گرفت. در ادامه برجلو بار ديگر به زمين آمد و جانشين بهادر عبدی شد.

قرار بود تيم ملی فوتبال ايران برابر نيجريه در ورزشگاه آزادی ديداری دوستانه و تدارکاتی را برگزار کند اما عقاب‌های آفريقايی ۴۸ مانده به برگزاری مسابقه از حضور در تهران و انجام اين بازی عذرخواهی کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016