شنبه 27 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استفاده اجباری تیم های لیگ برتری از بازیکنان امید و جوانان از نیم فصل دوم

مهر - عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از اجرای قانون استفاده از بازیکنان رده سنی امید و جوانان از نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر خبر داد.

غلامرضا بهروان درگفتگو با خبرنگارمهر ضمن بیان این مطلب افزود: بدنبال مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مبنی بر اجباری شدن استفاده از بازیکنان امید و جوانان در مسابقات لیگ برتر و لیگ آزادگان قرار است طی نشستی آئین نامه اجرایی این مصوبه تهیه و تدوین شود و از نیم فصل دوم این قانون به اجرا درآید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بهروان با بیان اینکه این قانون در راستای پشتوانه سازی و تقویت تیم های فوتبال پایه اجرا می شود ، تاکید کرد: با تصویب این قانون تیم های لیگ برتر و لیگ آزادگان ملزم خواهند شد در هر مسابقه از یک بازیکن امید یا جوانان در ترکیب اصلی خود استفاده کنند.

رئیس سازمان لیگ آزادگان یادآور شد: بزودی درنشستی با عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر ضمن بررسی جوانب این قانون، آئین نامه اجرایی این مصوبه را نهایی خواهیم کرد و به احتمال فراوان از نیم فصل دوم این قانون را در دو رده لیگ برتر و لیگ آزادگان اجرایی خواهیم کرد.

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در نشست روز 14 آذرماه گذشته به سازمان لیگ برتر و لیگ آزادگان ماموریت داد تا به منظور پشتوانه سازی و پرورش بازیکنان مستعد در تیم‌های پایه استفاده از بازیکنان امید و جوانان را درتیم‌های باشگاهی اجباری شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016