یکشنبه 28 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته نوزدهم ليگ برتر: ادامه تيره روزی های پرسپوليس با چهار گل! مهر

تيم فوتبال پرسپوليس در روزی که کمتر از هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند برابر صبای قم پنجمين شکست متوالی خود را متحمل شد تا اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه يکصدا خواهان برکناری علی دايی و کادر فنی اين تيم شوند.
به گزارش خبرنگار مهر، در نخستين ديدار از هفته نوزدهم رقابتهای فوتبال ليگ برتر از ساعت ۱۴:۱۵ دقيقه امروز تيم فوتبال پرسپوليس در ورزشگاه آزادی تهران ميزبان تيم صبای قم بود و با نتيجه ۴ بر يک اين ديدار را به حريف خود واگذار کرد تا پنجمين شکست متوالی را بپذيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار که به قضاوت يدالله جهانبازی و در حضور کمتر از هزار تماشاگر برگزار شد، تيم فوتبال صبای قم در دقيقه ۲ توسط فرزاد حاتمی، در دقايق ۲۸ و ۶۰ توسط وحيد حمدی نژاد و در دقيقه ۳۲ توسط سعيد بيات به چهار گل رسيد. نيمه اول اين ديدار با نتيجه ۳ بر صفر به پايان رسيد و در شروع نيمه دوم و در دقيقه ۵۰ عليرضا ميرشفيعيان از صبا اخراج شد.

تنها گل تيم فوتبال پرسپوليس نيز در دقيقه ۲+۹۰ اين ديدار توسط سپهرحيدری به ثمر رسيد که البته اين بازيکن پس از زدن تنها گل تيمش خوشحالی زيادی کرد!

شاگردان علی دايی که در زمان ۱۰ نفره شدن صبای قم گل چهارم را دريافت کرده بودند در اين ديدار مورد انتقاد و اعتراض تماشاگران قرار گرفتند. در نيمه نخست اکثر شعارهای هواداران پرسپوليس به انتقاد از بازيکنان اختصاص داشت اما در نيمه دوم رنگ بوی شعارها به سمت علی دايی چرخيد و تماشاگران خواستار استعفای او و حسين عبدی شدند.

پرسپوليس که در هفته های ابتدايی ليگ دهم تنها برای يک هفته به صدر جدول رده بندی صعود کرده بود با قبول پنجمين شکست متوالی به رده های ميانی جدول سقوط کرد و در شرايطی که قبل از اين هفته در رده هفتم قرار داشت بايد منتظر ساير نتايج باشد تا رتبه اش در پايان هفته نوزدهم نيز مشخص شود.

شاگردان علی دايی قبل از اين به تيم های مس کرمان، تراکتورسازی تبريز، سپاهان اصفهان و پيکان به طور متوالی باخته بودند. بايد ديد حبيب کاشانی به عنوان سرپرست باشگاه پرسپوليس به خواسته هواداران اين باشگاه احترام می گذارد و علی دايی را برکنار خواهد کرد يا کماکان از سرمربی ناکامش حمايت خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016