پنجشنبه 2 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته بیستم لیگ بر‌تر: طلسم ناکامی‌های دایی شکست، پرسپولیس بالاخره برد، مهر

تیم فوتبال پرسپولیس که در پنج بازی متوالی شکست را پذیرفته بود تا علی دایی از سمتش استعفا کند و البته خیلی زود برگردد، در هفته بیستم لیگ بر‌تر با پیروزی برابر شاگردان مایلی کهن به این ناکامی بزرگ پایان داد و با یک پیروزی تسکین دهنده راهی تعطیلات شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین دیدار هفته بیستم دهمین دوره رقابتهای لیگ بر‌تر از ساعت ۱۴: ۱۵ امروز پنجشنبه تیم‌های سایپا و پرسپولیس به قضاوت علیرضا فغانی و در حضور بیش از ۱۰ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان علی دایی با یک گل برابر حریف خود به پیروزی رسیدند.

در نیمه اول دو تیم فوتبال پایاپایی را به نمایش گذاشتند و هر چند پرسپولیس برتری محسوسی داشت اما نتوانست به گل برسد و علی دایی و محمد مایلی‌کهن برای نیمه مربیان راهی رختکن شدند.

در نیمه دوم فوتبال بهتری را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم که در این بین پرسپولیس فوتبال قابل قبول تری را به نمایش گذاشت و شاگردان محمد مایلی‌کهن کمی در لاک دفاعی فرو رفتند. در حالی که بازی دو تیم در ۱۰ دقیقه پایانی با تساوی بدون گل در جریان بود، علی دایی یک تعویض کرد و اشپیتیم آرفی را به میدان فرستاد و این بازیکن در دقیقه ۸۳ دروازه سایپا را باز کرد.

شاگردان علی دایی که با قبول پنج شکست متوالی تا رده هفتم جدول رده بندی سقوط کرده بودند، بالاخره پیروز شدند تا علاوه بر شکستن طلسم ناکامی‌ها، ۳۰ امتیازی شده و در خوشبینانه‌ترین حالت و در صورت شکست صنعت نفت آبادان تنها یک پله صعود خواهد کرد و در رده ششم قرار خواهد گرفت. سایپا نیز با ۲۰ امتیاز همچنان در رده‌های پایین جدول قرار دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016