یکشنبه 28 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی پس از استعفا: نمی‌توانم به پرسپوليس کمک کنم، بايد بدتر از اين شعارها را امروز می‌شنيدم، ايسنا

- می‌روم تا مثل دفعات قبل قربانی ناکامی‌ها نشوم


علی دايی گفت: از پرسپوليس می‌روم تا مثل دفعات قبل قربانی ناکامی‌ها نشوم و پرسپوليس با آرامش به کارش ادامه دهد.

به گزارش ايسنا، سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس پس از شکست سنگين ۴ بر يک برابر صبا از سرمربی‌گری پرسپوليس استعفا کرد و در نشست خبری پس از بازی گفت: ما اصلا خوب نبوديم. اما معتقدم بازيکنان پرسپوليس توانمندی‌های زيادی دارند. من با باشگاه پرسپوليس قطع همکاری می‌کنم و تصميمم را هم به طور جدی گرفته‌ام، فکر می‌کنم در اين شرايط نمی‌توانم به اين تيم کمک کنم. من برای خدمت به اين تيم و کمک آمده بودم اما اکنون که فکر می‌کنم حضورم فايده‌ای برای اين تيم ندارد، از اين تيم می‌روم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود از تمام طرفداران اين تيم ممنونم که در اين مدت من را تحمل کردند. پرسپوليس نتيجه نمی‌گيرد و آن‌ها شعار می‌دهند و حق دارند. آخر چند بازی را بايد باخت؟! با تعداد باخت‌های زيادی که ما داشتيم بايد بدتر از اين‌ها را امروز می‌شنيدم. من دست تک تک هواداران را می‌بوسم و اميدوارم پرسپوليس در تعطيلات پيش رو بتواند با آمادگی خوبی با کادر فنی جديدش برسد.

دايی با بيان اين که دليل ناکامی پرسپوليس را تنها مسائل فنی می‌داند، ادامه داد: عدم نتيجه‌گيری پرسپوليس به خاطر مسائل فنی است و من هم مسوول مستقيم فنی اين تيم هستم که تمام اين شکست‌ها را به گردن می‌گيرم. بازيکنان من که نمی‌خواستند ببازند، امثال دايی‌ها می‌آيند و می‌روند. به هيچ وجه نمی‌توانم قبول کنم که پرسپوليس در يک بازی خانگی هيچ کار ساده‌ای انجام ندهد و مثل آب خوردن گل بخورد. اين يعنی کار فنی تيم ايراد دارد.

دايی گفت: منتظر قبول يا عدم قبول استعفايم نمی‌مانم، فردا (دوشنبه) استعفايم را به صورت کتبی به سرپرست باشگاه ارائه می‌دهم تا دست‌شان باز باشد هر کسی را می‌خواهند بياورند و هيچ تبعات مالی گريبانگير پرسپوليس نخواهد بود. من تمام سعی‌ام را در پرسپوليس برای موفقيت اين تيم انجام دادم اما شايد نهايت توان من همين است. شايد اگر امثال علی دايی در فوتبال ايران نباشند، برايش بهتر باشد.

سرمربی مستعفی پرسپوليس با تاکيد بر اين که هيچ توطئه‌ای در به وجود آمدن اين شرايط در کار نبود، گفت: من بازيکنان باشرفی در پرسپوليس داشتم. آن‌ها همه کار برای پرسپوليس انجام دادند و زحمتشان را کشيدند اما متاسفانه نتيجه نگرفتيم.

دايی با بيان اينکه فضای امروز استاديوم در مقايسه با روزی که تيم ملی برابر عربستان باخت و دايی از سرمربی گری تيم ملی برکنار شد به هيچ وجه قابل مقايسه نيست، گفت:‌ به هيچ وجه حسی را که امروز دارم با حسی که در آن روز داشتم نداشتم. الان حس ديگری دارم و فکر می‌کنم بهتر است نباشم. شرايط آن زمان فرق می‌کرد و نمی‌توانيم آن‌ها را مقايسه کنيم. با تمام وجودم از پرسپوليسی‌ها عذرخواهی می‌کنم و شرمنده‌ام که باعث ناراحتی‌شان شدم. من هيچ چيزی را نمی‌خواهم توجيه کنم. در زندگی ورزشی‌ام ممکن است در چنين شرايطی قربانی ناکامی‌ها شده باشم اما اکنون خودم تصميم به جدايی می‌گيرم تا فردا روز دوباره قربانی نشوم. از پرسپوليس می‌روم تا اين تيم به آرامش برسد، شايد فوتبال با نبودن دايی‌ها بهتر شود.

وی با بيان اين که اين جمله‌اش به منزله خداحافظی از دنيای مربی‌گری فوتبال نيست گفت: به هيچ وجه از دنيای مربی‌گری فوتبال خداحافظی نمی‌کنم اما الان در شرايطی هستم که فکر می‌کنم بايد بروم.

وی از حمايت‌های حبيب کاشانی تشکر کرد و گفت: مديريت هميشه از من حمايت کرده و ما هيچ وقت تنها نبوديم و هيچ مشکلی نداشتيم.

دايی همچنين گفت: چهار روز برای اين بازی کار کرده بوديم. روی گل‌هايی که خورديم بارها به بازيکنانم تذکر داده بودم. آن‌ها در تمرين‌ها عملکرد موفقی داشتند. ما اصلا در بحث آفسايد گيری مشکلی نداشتيم. هميشه پيش از بازی‌ها تذکرات فنی را به آن‌ها می‌دهم. اما به هر حال نتيجه نگرفتيم و من شرافت بازيکنانم را نمی‌فروشم و تمام مسووليت شکست را بر گردن می‌گيرم.

وی افزود: ۵ شکست متوالی در تاريخ بازی‌های پرسپوليس بی‌سابقه بوده است و طبيعی است شما هم منتظر استعفای من بوديد. استعفا دادم تا کسی نگويد دايی در پرسپوليس به دنبال پول است. می‌توانيد از مسوول مالی باشگاه هم بپرسيد و او تاييد می‌کند که من کمترين دريافتی را در مدت کاری‌ام داشته‌ام.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016