سه شنبه 30 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی پس از بازگشت: با شعار چند جيره‌خوار ميدان راخالی نمی‌کنم، با بازيکنان اتمام حجت کردم، مهر

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس پس از بازگشت مجدد به تمرينات اين تيم با اشاره به اينکه در مکتبی بزرگ شده که چيزی به نام نتوانستن در آن وجود ندارد، گفت: اطمينان داشته باشيد به همراه پرسپوليس و اين بازيکنان موفق خواهم شد و با شعار چند جيره خوار ميدان را خالی نخواهم کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، علی دايی در پايان تمرين عصر امروز سه‌شنبه تيم فوتبال پرسپوليس در جمع خبرنگاران ضمن بيان مطلب فوق گفت: من رفتم از تيم تا عواملی که از بيرون فشار می‌آوردند تا پرسپوليس ناکام شود، کمتر شود و اين مسائل به تيم ضربه نزند ولی امروز برگشتم زيرا کاشانی، بازيکنان و هواداران اين موضوع را از من خواستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی همچنين افزود: من در مکتبی بزرگ شدم که چيزی به نام نتوانستن در آن وجود ندارد و اطمينان داشته باشيد به همراه پرسپوليس و اين بازيکنان موفق خواهم شد.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس اضافه کرد: در نشست خبری بعد از بازی با صبای قم هم گفتم دست مردمی را می‌بوسم که عاشق اين تيم هستند و بدون جهت گيری شعار داده و يا تشويق می‌کنند. در همين يک روز بيش از ۱۵۰ اس ام اس به من زده شده و هواداران خواهان بازگشتم شدند.

وی با بيان اينکه با توجه به جو تيم نتوانسته پای روی دل بازيکنان بگذارد و به درخواست آنها برای بازگشت پاسخ مثبت داده است، تصريح کرد: با بازيکنان صحبت نهايی را انجام دادم و شرط و شروطم را گذاشتم که با تمام قدرت بازگشته‌ام تا شکست‌های گذشته را جبران کنم.

دايی در مورد شعارهايی که عليه وی در اين مدت داده شده است، تاکيد کرد: من با شعار چند جيره خوار کاری ندارم، متاسفانه بعضی‌ها هستند، به جای اينکه از خداوند چيزی را بخواهند به آدم‌ها وابسته‌اند. همين آدم‌ها در بازی با عربستان هم اين رفتار را به من کردند. آنها زمانيکه پيش از بازی‌ها و تمرينات من را می‌بينند به حدی مقابل من تعظيم می‌کنند که انگار می‌خواهند پايم را ببوسند، البته من در تلويزيون ديدم همين افراد عليه من بيانيه صادر می‌کنند.

وی افزود: به بازيکنان تيمم ايمان دارم و می‌دانم با آنها می‌توانم، موفق شوم. البته نمی گويم ۱۰۰ درصد دل همه بازيکنان با من است و شايد تعداد کمی باشند از من خوششان نبايد. تا الان پا روی دلم گذاشته بودم اما از اين به بعد هر فردی دلش با تيم نباشد و نخواهد با قطار موفقيت پرسپوليس حرکت کند، از ليست تيم کنار گذاشته می شود و بازيکنان تيم‌های پايه جای آنها را پر می‌کنم.

سرمربی پيشين تيم ملی خاطرنشان کرد: سر تصميم خودم بودم و نمی خواستم برگردم اما با صحبت‌هايی که با کاشانی انجام دادم، برای بازگشت، مجابم کرد. در طی اين يک روز بعضی از افراد مطالب بيهوده‌ای را بيان کردند که انگيزه‌ام را برای بازگشت بيشتر کرد. البته شايد بعد از اين حرف‌های بدتری هم عليه من مطرح شود اما تمام تلاشم را برای موفقيت انجام می‌دهم

وی با تشکر از همه خبرنگارانی که در اين مدت از وی حمايت کردند، اظهار داشت: تا قدرت دارم، می ايستم و جواب تمام اين محبت‌ها را با موفقيت پرسپوليس می‌دهم.

دايی در مورد بازگشت شيث رضايی به تيم گفت: راجع به شخص حرف نزنيد ولی خيلی از هواداران از من خواستند، شيث را برگردانم زيرا اعتقاد داشتند اين بازيکن گناهی نابخشودنی انجام نداده است. اميدوارم شيث به عنوان کاپيتان تيم فهميده باشد بايد برای موفقيت تيم تلاش بيشتر کند. البته از اين به بعد هر فردی باعث ناهماهنگی در تيم شود، بايد برود.

وی در خصوص اينکه بازگشتش به پرسپوليس باعث نمی‌شود حرمتش از بين برود، اضافه کرد: حرمت آدمهايی مانند من با همچنين بازی‌ها و نتايجی از بين نمی‌رود زيرا اين حرمت و عزت را خدا به ما داده و هيچ بنده ای نمی‌تواند آن را بگيرد، مطمئن باشيد شرايطی که الان دارم از وضعيتم بعد از بازی با مکزيک در جام جهانی بهتر نيست.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در اين خصوص ادامه داد: به سادگی علی دايی نشدم که با شعار چند جيره خوار که چسبيده به بنده‌های خدا هستند، حرمتم از بين برود. اگر در زندگی اجتماعی افرادی که اين کارها را می‌کنند، ريز شويد، متوجه می‌شويد چه دردهايی دارند اما ميان اين افراد انسان‌های با شرفی هستند که هيچگاه اعتقادشان را زير سوال نمی‌برند.

وی همچنين خاطرنشان کرد: من هيچوقت به بيراهه نمی روم زيرا مسير خودم را در زندگی و ورزش می دانم و به غير از خدا، به هيچ چيزی برای باقيماندن آويزان نمی‌شوم.

دايی در پايان در مورد ديدار اين تيم برابر صبای قم گفت: زمانيکه داور دو پنالتی ما را نمی‌گيرند و بازيکنانی نکات را که بيش از ۱۰۰ بار به آنها گفتم، را نمی‌توانند در زمين انجام دهند، از من کاری بر نمی آيد اما از اين به بعد نفراتی که نتوانند با کارهای تاکتيکی تيم خود را هماهنگ کنند، از تيم کنار گذاشته می‌شوند زيرا اگر با بازيکنان اميد هم برابر صبا بازی می‌کرديم، چهار گل نمی‌خورديم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016