سه شنبه 30 آذر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازگشت علی دايی به تمرين پرسپوليس، مهر

- از قربانی کردن گوسفند تا کم محلی هواداران!

علی دايی پس از رد استعفايش از سوی حبيب کاشانی از عصر امروز در محل تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس حضور يافت و مراحل آماده سازی سرخپوشان را زير نظر گرفت.
به گزارش خبرنگار مهر، بازيکنان و مربيان تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت ۱۴:۱۵ امروز سه شنبه در رختکن ورزشگاه درفشی فر گردهم آمدند تا شنونده صحبتهای علی دايی باشند. دايی که بازگشتی دوباره به جمع سرخپوشان داشت، دقايقی برای بازيکنان صحبت و نکاتی را به آنها گوشزد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در غياب حبيب کاشانی، محمد رسايی مشاور اجرايی باشگاه پرسپوليس به محل تمرين سرخپوشان آمده بود، تا نماينده سرپرست باشگاه در روز بازگشت دايی باشد.

هواداران تيم فوتبال پرسپوليس پيش از آغاز تمرين امروز گوسفندی مقابل پای بازيکنان اين تيم قربانی کردند تا شايد طلسم ناکامی سرخپوشان شکسته شود!

در تمرين امروز هواداران پرسپوليس تنها به تشويق بازيکنان قديمی اين تيم پرداختند و هيچ کدام از بازيکنان فعلی تيم را تشويق نکردند. آنها دقايقی نيز به تشويق علی دايی پرداختند که با توجه به اتفاقات ديدار پرسپوليس - صبای قم، در نوع خود جالب توجه بود. تمرين امروز با حضور نزديک به ۱۰۰ تماشاگر برگزار شد.

سکوبرت، بازيکن آفريقايی تيم پرسپوليس همچنان از مصدوميت رنج می برد و توانايی حضور در تمرينات گروهی سرخپوشان را ندارد. در ميانه تمرين امروز اميرحسين فشنگچی و حميدرضا علی عسگر نيز به او پيوسته و بصورت اختصاص تمرين کردند.

گرم کردن، انجام حرکات کششی، مرور کارهای تاکتيکی بخش عمده تمرين امروز سرخپوشان را تشکيل می داد. تمرين امروز پرسپوليس بدون غايب برگزار شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016