سه شنبه 14 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آندانيک تيموريان در گفتگو با سايت AFC: حتما عراق را شکست می‌دهيم، ايسنا

- رسيدن به فينال هدف ماست

آندرانيک تيموريان هافبک باتجربه تيم ملی ايران می‌گويد هدف ايران رسيدن به فينال جام ملتهای آسياست.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تيموريان در گفتگو با سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا درباره رويارويی تيم ايران برابر عراق در نخستين ديدار رقابتهای جام ملتهای آسيا گفت: آخرين مرتبه‌ای که با عراق بازی کرديم آنها را ۲ بر يک در رقابتهای غرب آسيا شکست داديم. فکر می‌کنم در آن بازی عملکرد خوبی داشتيم اما در جام ملتهای آسيا همه چيز متفاوت است. ما می‌خواهيم به فينال اين رقابتها برسيم و اگر شما قهرمان شويد می‌توانيد به همه چيز در زندگی‌تان برسيد. می‌توانيد در اروپا يا هر جای ديگری که دوست داريد بازی کنيد. ديدار با عراق بازی دشواری خواهد بود اما من يقين دارم که می‌توانيم در نخستين بازی مان عراق را شکست دهيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تيموريان درباره وضعيت تيم ملی ايران هم گفت: همه اعضای تيم از جمله مربيان بازيکنان و کادر پزشکی سخت کار کردند و من اطمينان دارم که می‌توانند در جام ملتهای آسيا نمايش خوبی داشته باشيم.اميدوارم که حداقل بتوانيم به جمع ۴ تيم و در نهايت به ديدار نهايی راه يابيم. ما تمرينات خوبی را انجام داده‌ايم و روزی دو ساعت تمرين کرده‌ايم. شايد هنوز به صددرصد آمادگی نرسيده باشيم اما با چند روز استراحت مطمئن هستم که به بالاترين سطح می‌رسيم.

آندرانيک ادامه داد: تيم ملی ايران ترکيبی از بازيکنان جوان و باتجربه است و فکر نمی‌کنم فشاری برروی بازيکنان وجود داشته باشد. همه بازيکنان برروی بازيها متمرکز شدند و می‌دانيم که هر بازی با بازی قبلی که انجام داديم متفاوت است. ما برای موفقيت و پيروزی سخت کار کرده و می‌کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016