جمعه 17 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سعیدلو از قطر قهر کرد و به تهران برگشت! خبرآنلاين

ورزش > مدیریت ورزش - علی سعیدلو پس از اعلام نتایج انتخابات AFC با رد دعوت ولیعهد قطر برای شرکت در مراسم افتتاحیه جام ملتها به تهران برگشت.

به گزارش خبرآنلاین ، رئیس سازمان ورزش که باید صبح روز جمعه به دیدار ولیعهد قطر و رئیس کمیته ملی المپیک این کشور می رفت ، بعد از اعلام نتایج انتخابات مجمع کنفدراسیون فوتبال آسیا و شکست برابر گانش تاپا ، نماینده کشور نپال و از دست دادن کرسی های اجریی ایران در آسیا از سیاست ضعیف فدراسیون فوتبال ایران در تجمیع آرا به سود نماینده ایران ناراحت به نظر می رسید ، برنامه های سفرش را نیمه تمام گذاشت و پنجشنبه شب به تهران برگشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پیش از این و عصر چهارشنبه ، سهرابی سفیر ایران در قطر در گفت و گو با خبرآنلاین تاکید کرده بود بر اساس رایزنی های انجام گرفته ، علی سعیدلو صبح روز جمعه و قبل از آغاز مراسم افتتاحیه جام ملتهای آسیا به دیدار پسر شیخ خلیفه آل ثانی و رئیس کمیته ملی المپیک این کشور می رود که ریاست کمیته برگزاری بازی های جام جهانی 2022 دوحه را هم بر عده دارد.

بر اساس گفته مسئولان سازمان ورزش کشور ، سعیدلو که از طرف لابی شورای المپیک آسیا حمایت می شد و به 19 رای اعضای این شورا دست یافت از اینکه علی رغم رایزنی های مختلف و دوستی صمیمی میان کفاشیان و بن همام ، او و فدراسیون فوتبال نتوانسته اند تنها 3 رای برای فوتبال ایران بدست بیاورند به شدت ناراحت بوده و بلافاصله پس از اعلام نتایج مربوط به منطقه مرکز آسیا نشست را ترک کرده است.

درحالی که سعیدلو بهانه ترک زودهنگام قطر را شرکت در مراسم بزرگداشت جهان پهلوان تختی اعلام کرده اما روایات بسیاری حکایت از ناراحتی رئیس سازمان ورزش از شکست در انتخاباتی دارد که تقریبا اطمینان داشته می تواند برنده اش باشد. او به خوبی می داند این ناکامی دیپلماتیک در شرایطی که مجلسی ها بحث وزارت ورزش را پیش رویش قرار دادند می تواند ضربه ای بزرگ به جایگاهش باشد و سازمان ورزش را با چالشی بزرگ روبرو کند. چالشی که با مصاحبه تند محمد دادکان آغاز شد و در روزهای آینده با مصاحبه نمایندگان مردم که سازمان را متهم به دخالت های دولتی در امور فدراسیون ها می کنند ادامه خواهد یافت. مسیری که دادکان در گفت و گویش با ایسنا پیش روی نمایندگان مجلس قرار داده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016