جمعه 17 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وحيد هاشميان: بازی با فرانکفورت نويد روزهای خوب را می‌دهد، در پنالتی بدشانسی آوردم، ايسنا

- رابطه‌ام با کاشانی دوستی است نه کاری

وحيد هاشميان که به تازگی به تيم فوتبال پرسپوليس پيوسته در پايان ديدار با فرانکفورت به اظهارنظر درباره‌ی اين بازی و داستان سرخپوش شدنش پرداخت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس که سابقه‌ی بازی در تيم‌های هانوفر، بوخوم و بايرن مونيخ را در کارنامه دارد، در ديدار مقابل اينتراخت فرانکفورت به ميدان رفت. يک کارت زرد گرفت و در پايان ضربه‌ی پنالتی را هم از دست داد. گفت و گوی وحيد هاشميان را در ادامه می خوانيد.

- چه احساسی از پيوستن به پرسپوليس داريد؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




همانطور که همه می‌دانند، پرسپوليس يکی از پرطرفدارترين و قديمی‌ترين تيم‌های ايران و آسياست و من خيلی خوشحالم از اينکه وقتی به ايران برگشتم به تيمی آمدم که سابقه و طرفدار دارد.

- انتقال شما غافلگير کننده بود!
انتقال من خيلی سريع انجام شد و طی چند روز به ثبت رسيد. از اين انتقال خوشحالم و سعی می‌کنم هر چه زودتر خودم را با تيم هماهنگ کنم و بتوانم به عنوان يک بازيکن خوب و موثر در کنار پرسپوليس بتوانيم کسب مقام کنيم.

- آيا طی ماه‌های گذشته تمرين هم کرده‌ايد؟
تمرين‌های انفرادی تفاوت زيادی با تمرينات گروهی و تيمی دارد، اما تمرين کنار يک تيم شرايط ديگری دارد؛ چه از لحاظ بدنی و چه از نظر دويدن و وزنه زدن و اگر با تيمی تمرين می‌کردم، امکان داشت مصدوم شوم، به همين خاطر ترجيح دادم به صورت انفرادی به تمرين بپردازم و اميدوارم هر چه سريع‌تر به مرز آمادگی مطلوب برسم.

- تيم پرسپوليس را چگونه ارزيابی می‌کنيد؟
بازی ديشب خيلی عالی بود و هواداران هم راضی بودند. جلوی يک تيم خيلی خوب بازی قابل قبولی ارائه داديم و اگر شانس يار ما بود، امکان داشت برنده اين ديدار باشيم.

- با توجه به شناخت از تيم های آلمانی، اولين بازی شما در پرسپوليس برابر يک تيم آلمانی بود، چه احساسی داشتيد؟
من زياد جلوی اين تيم بازی کردم. اگر اشتباه نکنم ۳ يا چهار بار به اين تيم گل زده‌ام و ۳ پاس گل هم در کارنامه‌ام در برابر اينتراخت دارم. در کل در بازی‌های مقابل اين تيم خيلی خوش شانس بوده‌ام. فرانکفورت هميشه برای من خاطره خوش دارد، چون هميشه در برابر اين تيم يا گل زده‌ام و يا پاس گل داده‌ام و امروز هم زمانی بود که من در پرسپوليس و در اولين بازی در مقابل اين تيم به ميدان رفتم.

- نظر شما در مورد هافبک‌های پرسپوليس يعنی مرکز تغذيه مهاجمان چيست؟
من تازه به اين تيم پيوسته‌ام و تنها دو جلسه در تمرينات حضور يافتم و سعی می‌کنم خودم را در چارچوب و شکل تيمی پرسپوليس جا بياندازم، اما اين تورنمنت‌ها می‌تواند هماهنگی تيم ما را بيشتر کند. قرار نيست هافبک‌ها با مهاجمان هماهنگ باشند. اين هماهنگی بايد دو طرفه بوده و برای يکديگر بازی‌سازی کنند.

- چرا در ابتدای بازی امروز گل دريافت کرديد؟
ضربات ايستگاهی هيچ ارتباطی به سيستم و شرايط بازی ندارد و هر لحظه امکان زدن و خوردن گل وجود دارد.

- تاثير باران در اين بازی چگونه بود؟
اين تاثير برای هر دو تيم به شکل برابر بود، اما دو تيم بازی خوبی را به نمايش گذاشتند. مخصوصا بازيکنان پرسپوليس در اين هوای بارانی و سرد خوب ظاهر شدند.

- مهاجمان پرسپوليس را چطور ارزيابی می‌کنيد؟
پرسپوليس مهاجمان بسيار خوبی دارد. من تازه با آرفی آشنا شدم. او يک بازيکن خلاق و حرفه‌ای است. غلامرضا رضايی هم که سابقه بازی در کنار هم را در تيم ملی داريم، بازيکن خوبی است و علاوه بر اين، مهاجمان خوب ديگری در اين تيم وجود دارد که ما سعی می‌کنيم با هماهنگی کامل با يکديگر به مصاف حريفان برويم.

- دوستی با حبيب کاشانی چه تاثيری در پيوستن شما به پرسپوليس داشت؟
من، حاج حبيب را از چند سال پيش می‌شناسم و رابطه ما نه ورزشی و نه مسئوليتی است. می‌دانيد که کار من در آلمان بوده و کار حاج حبيب در ايران. رابطه ما تنها رابطه دوستی است و در پيوستن من به پرسپوليس هم صدر صد موثر بوده است.

- رابطه شما با علی دايی چگونه است؟
با علی دايی در اولين بازی آسيايی در سال ۱۹۹۸ آْشنا شدم و تاکنون مشکلی با هم نداشتيم و فکر می‌کنم شناخت کافی از يکديگر داشته باشيم و اميدوارم در کنار هم به نتايج خوبی دست يابيم.

- آيا شما تقاضای زدن ضربه پنالتی را کرديد يا کار فنی از شما خواست؟
مربيان در اين باره از من سوال کردند و من هم قبول کردم و ديديد که من ضربه را به سمت مخالف دروازه‌بان حريف زدم، ولی با بدشانسی ضربه من به تير عمودی برخورد کرد.

- بازی با تيم‌های بزرگ چه تاثيری بر فوتبال ما دارد؟
نظم و برنامه در تيم های بزرگ، حرف اول را می‌زند و بی‌شک بازی با تيم‌های حرفه‌ای تاثير به سزايی در رشد فوتبال ما دارد.

- آلمانی‌ها چه تعريفی از فوتبال ما دارند؟
بازی ما در شبکه‌های آلمانی پخش شد و آلمانی‌ها به خوبی می‌دانند که ايران دارای بازيکنان بزرگ و مستعد است و به همين خاطر حتما به اين مسابقات و بازی‌های رسمی‌تر توجه می‌کنند. بازی پرسپوليس برابر فرانکفورت نويد روزهای خوبی را برای هواداران اين تيم خواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016