جمعه 17 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسعود شجاعی: اين جام ملت‌ها برايم خيلی مهم است، ايسنا

- تا آخر فصل تصميم می‌گيرم در اوساسونا بمانم يا نه

مسعود شجاعی گفت، اين دوره از جام ملت ها برايش اهميت زيادی دارد و می‌خواهد خودش را نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، هافبک تيم ملی فوتبال پيش از اعزام به دوحه اظهار کرد: تمام تلاش‌مان را می‌کنيم که بهترين نتايج را در قطر کسب کنيم و با دست پر به ايران بازگرديم، اما هيچ چيز پيش‌بينی شده نيست و همه حريفان ما خوب هستند، حتی امارات که هيچ‌کس روی اين تيم حسابی باز نمی‌کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




شجاعی با بيان اين که اولين بازی ايران مقابل عراق بسيار حساس است، گفت: خيلی مهم است که بتوانيم عراق را در بازی اول شکست دهيم چرا که در اين صورت می‌توانيم راه صعودمان را هموار کنيم. اما در عين حال عراق هم تيم خيلی خوبی دارد کما اين که در بازی‌های غرب آسيا هم خيلی محکم‌تر از گذشته در مقابل ما ظاهر شدند. ضمن اين که آنها قهرمان دوره قبل هم هستند و در بازی اول برای اعاده حيثيت مقابل ما بازی خواهند کرد.

وی در پاسخ به اين سوال که به نظر می‌رسد، قطبی روی شما حساب ويژه‌ای باز کرده، گفت: خير، همه ما يک تيم هستيم و کارمان را به صورت گروهی پيش می‌بريم. اما اگر هم نظر مربی اين است سعی می‌کنم که بهترين عملکرد را از خود داشته باشم و وظايف خود را به خوبی در زمين انجام دهم.

شجاعی با بيان اين که به آقای گلی در جام ملت‌ها هم فکر می‌کند، در مورد بازی‌اش در کنارجواد نکونام گفت: البته ما در تيم ملی کمی دورتر از هم بازی می‌کنيم، اما در اوساسونا نزديک‌تر هستيم. در کل می‌توانيم با همکاری همه بازيکنان به نتايج در خور ايران دست پيدا کنيم.

بازيکن سال های پيش سايپا در مورد احتمال رفتن نکونام از اوساسونا و اين که پس از رفتن او چه تصميمی می‌گيرد، گفت: تا آخر اين فصل با اوساسونا قرارداد دارم و اگر هم نکونام برود، تصميمی شخصی است که به خودش مربوط می‌شود اما من تا پايان فصل می‌مانم و بعد تصميم می‌گيرم که بمانم يا بروم. امسال برخلاف سال گذشته از هيچ تيمی پيشنهاد نداشتم، مطمئنا رفتن به تيم های بزرگتر آرزوی هر بازيکنی است اما تاکنون چنين پيشنهادی به دست من نرسيده است.

مسعود شجاعی در ادامه در رابطه با اين موضوع که او نخستين جام ملتهای خود را تجربه می‌کند، گفت: اين دوره ازجام ملت ها برای من خيلی مهم است چرا که من جام ملت های قبلی را از دست دادم و روی نيمکت بودم اما اين دوره برای من از اهميت فراوانی برخوردار است و می‌خواهم خودم را نشان دهم.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا برای قهرمانی ايران قول می‌دهيد، گفت: خير، قول قهرمانی نمی‌دهم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016