جمعه 17 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازی شروع شد! تب جام ملت های آسيا در دوحه، سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا

دوحه: در خيابان ها، روی سر در ساختمان ها و آسمان خراش و در نگاه مردم دوحه تنها يک عبارت ديده می شود؛ بازی شروع شد!

مسئولان برگزاری مسابقات برای دادن پيام آغاز مسابقات هيچ گوشه از شهر دوحه را جا نينداخته اند تا به ياد همه بياورند که جام ملت های آسيا با حضور بزرگترين ستاره های قاره کهن دارد آغاز می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




توکوکی سوزوکی، مدير مسابقات AFC در صحبت های روز پنجشنبه اش گفت:«ما باور داريم که اين مسابقات بهترين جام ملت های آسيا خواهد بود و به اين حرف اطمينان داريم چون نه تنها استانداردهای بازيکنان و داوران بسيار بالاست بلکه قطر نيز بهترين امکانات را نظير هتل ها، وسايل حمل و نقل عمومی و غذا ها را برای پذيرايی از ميهمانان دارد. ما اميدواريم بازی هايی ببينيم با استانداردهايی حتی بالاتر از يوفا و فيفا.»
قطر، ميزبان مسابقات و ازبکستان بازی افتتاحيه را برگزار خواهند کرد و آن ها که آن قدر شانس نداشتند بليت اين بازی را برای ورود به ورزشگاه خليفه تهيه کنند می توانند در «فن زون» های تدارک ديده شده در قطر يا در کنار ميليون ها نفری که اين بازی ها را از طريق تلويزيون می بينند تماشا کنند.
بازی اول تورنمنت هميشه با دشواری هايی همراه است. بازيکنان می دانند که هواداران توقع يک بازی جذاب در اولين مسابقه شان دارند. بازی ای که نويد يک تورنمنت مهيج را به همه علاقه مندان بدهد. برای همين بار سنگينی روی دوش ازبکستان و قطر خواهد بود. اين دو تيم قبلا چهار دفعه با هم بازی کرده اند. ازبکستان در آخرين بازی اش مقابل قطر اين تيم را در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ با نتيجه ۴ بر صفر شکست داد اما در عوض قطر در سه بازی ديگرش مقابل اين تيم که ميزبان بوده نباخته. به خصوص در سال های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۸ که به ترتيب ازبک ها را ۳ بر صفر و ۲ بر يک شکست داده است. بازی ديگرشان هم ۲ - ۲ مساوی شده است. اين تساوی اولين رويارويی اين دو تيم بوده که در سال ۲۰۰۲ رقم خورده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016