یکشنبه 19 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جام ملت‌های آسيا: ژاپن در دقيقه ۹۰ از شکست گريخت، روز سوم با تساوی ژاپن و اردن آغاز شد، مهر

تيم ملی فوتبال ژاپن در دقيقه ۲+۹۰ ديدار مقابل اردن از شکست به تساوی رسيد تا جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا را با ناکامی آغاز نکند.
به گزارش خبرنگار مهر، روز سوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسيا از ساعت ۱۶:۴۵ امروز يکشنبه با ديدار دو تيم ژاپن و اردن آغاز شد. اين ديدار که از گروه B مسابقات و در ورزشگاه قطر اسپورت شهر دوحه برگزار شد در پايان به نتيجه تساوی يک بريک انجاميد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تک گل تيم اردن را در نيمه اول "حسن عبدالفتاح" در دقيقه ۴۴ به ثمر رساند و تيمش را با برتری يک برصفر به رختکن فرستاد. ضربه حسن در برخورد به پای "يوشيدا" مدافع ژاپنی تغيير مسير داد و به تنها گل نيمه اول ديدار ژاپن - اردن مبدل شد.

در نيمه دوم تيم ژاپن حملات زيادی را به روی دروازه اردنی‌ها طراحی کرد اما مقابل "عامر شافی"، دروازه بان تيم اردن و دفاع اين تيم راه به جايی نبرد تا اينکه در دقيقه ۲+۹۰ يوشيدا که در نيمه اول شوت عبدالفتاح با برخورد به پای او به گل اردن مبدل شده بود، با ضربه سر کار را به تساوی کشاند.

قضاوت ديدار تيم‌های ژاپن و اردن برعهده عبدالمالک از سنگاپور بود. او در اين بازی به "حاتم عقل" و "حسن عبدالفتاح" از تيم اردن کارت زرد نشان داد.

روز سوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا تا ساعتی ديگر با برگزاری يک ديدار از گروه B طبق برنامه زير پيگير می شود:
يکشنبه - ۱۹/۱۰/۸۹
عربستان - سوريه، ساعت ۱۹:۴۵، ورزشگاه الريان دوحه (گروه B)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016