یکشنبه 19 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اسماعيل مطر، مهاجم امارات: همه تيم‌های گروه D شانس صعود دارند، مهر

مهاجم تيم ملی فوتبال امارات تاکيد کرد، تمامی تيم‌های حاضر در گروه D مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسيا شانس صعود به مرحله دوم اين رقابت‌ها را دارند.
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به دوحه قطر، اسماعيل مطر، کاپيتان تيم ملی فوتبال امارات در پايان تمرين امشب اين تيم در جمع خبرنگاران ايرانی گفت: ايران هم مانند ديگر تيم‌های گروه D مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسيا شانس راهيابی به مرحله دوم مسابقات را دارد اما در پايان مرحله گروهی است که مشخص می شود کدام تيم‌ها به جمع تيم‌های برتر آسيا راه پيدا می کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در ادامه افزود: فعلا تمرکزمان روی ديدار نخست مقابل کره شمالی است و برای هر بازی به اندازه همان مسابقه فکر می کنيم. ما می خواهيم در جام ملت‌های آسيا نتايج خوبی کسب کنيم و بی جهت دورانديشی نخواهيم کرد.

کاپيتان تيم ملی فوتبال امارات در پاسخ به خبرنگاران ايرانی که مدعی بودند، جوان بودن ترکيب تيم امارات در جريان مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا به ضرر اين تيم تمام خواهد شد، گفت: در ترکيب تيم ما بازيکنان جوانی حضور دارند که مدت‌هاست کنار هم بازی می کنند. اميدوارم اين ترکيب خوب و جوان بتواند در جام ملت‌های ۲۰۱۱ نتايج خوبی کسب کند.

تمرين تيم ملی فوتبال امارات از ساعت ۱۸ (به وقت دوحه) در زمين شماره ۲ ورزشگاه الغرافه برگزار شد و تا ۴۰ دقيقه به طول انجاميد. تمرين تيم ملی فوتبال کشورمان تا دقايقی ديگر در اين محل آغاز خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016