دوشنبه 20 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سيدکا، سرمربی تيم فوتبال عراق: فقط به بازی ايران فکر می‌کنم، نه بيشتر، از عمار رضا و هوار خواسته‌ام به من اطلاعات بدهند، ايسنا

وولفگانگ سيدکا در آستانه ديدار تيمش برابر تيم ملی ايران می گويد قولی برای نتيجه بازی با ايران نمی دهد، اما تلاش می کند که تيمش بهترين نتيجه را به دست آورده و بهترين عملکرد را ارايه دهد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) به دوحه، سرمربی تيم ملی عراق در آستانه ديدار تيمش برابر ايران در نشستی مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: بازی بسيار سختی خواهد بود. ايران قهرمان سه دوره است و بازيکنان توانمندی در اختيار دارد. با اين حال ما فيلم بازی‌های ايران را ديده ايم و نسبت به اين تيم شناخت داريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سيدکا در پاسخ به سوال خبرنگاری که سوالش را به انگليسی می پرسيد و از او درباره جنگ ايران و عراق و رويارويی دو تيم پس از سه دهه گذشت از اين جنگ پرسيد گفت: اين فوتبال است و در فوتبال بازی جوانمردانه حرف اول را می زند و ما به جنگ ايران و عراق فکر نمی کنيم.

وی درباره شانس صعود تيمش به مرحله يک چهارم گفت: من اکنون فقط به بازی ايران فکر می کنم و در مورد صعود می توانيم بعدا با هم صحبت کنيم.

سيدکا درباره حساسيت اين بازی هم گفت: اين بازی سه امتياز دارد، اما اين که شما می‌گوييد حاشيه ها و حساسيتش زياد است مساله ديگری است.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا با همان سيستمی که عربستان را شکست داديد با ايران بازی می کنيد گفت: من برای هر بازی سيستم خاصی دارم که البته اين سيستم مشخص است. ترکيب مورد نظرم را با توجه به قدرت حريفان می چينم در حال حاضر با توجه به شناخت به ايران ترکيب را آماده کرده ايم.

سيدکا در پاسخ به اين سوال که حضور بازيکنان تيم ملی عراق در قطر چقدر به شما توانسته کمک کند گفت: به هر حال اين می تواند ملاک باشد چرا که آنها با جو فوتبال قطر آشنا هستند، اما به هر حال مهم اين است که ما در زمين بازی چه می کنيم.

وی درباره شکست عراق در آخرين بازی دوستانه برابر چين هم گفت: درست است که آن بازی را باختيم اما گذشته، گذشته است. در فوتبال آينده مهم است که چه اتفاقی می افتد.

سيدکا درباره فشاری که بر روی او وجود دارد و سابقه ۲۰ ساله اش در مربی گری گفت: ۲۰ سال است که تجربه مربيگری دارم، اما هميشه مربيان تحت فشار هستند. البته در تورنمنت هايی مانند جام ملت های آسيا عوامل ديگری علاوه بر اعتماد به نفس و آمادگی اهميت دارد که اين عوامل می تواند تيم ها را به موفقيت برساند.

وی درباره توقف تيم های بزرگ در آغاز رقابت های جام ملت های آسيا گفت: من هميشه به آينده خوش بين بودم. ما بازيکنان خوبی را در اختيار داريم که برخی از آنها جديد هستند و اين بازيکنان را در طول اين رقابت ها آزمايش خواهيم کرد.

سرمر بی آلمانی عراق درباره امکانات فوتبال اين کشور گفت: مسووليت‌مان ربطی به امکانات عراق ندارد. مسووليت من داخل زمين است. مهم مردم عراق هستند که عاشق فوتبال هستند. آنها به شکل واقعی متحد شدند تا از تيم ملی کشورشان حمايت کنند و ما با حمايت آنها می خواهيم به موفقيت برسيم.

سيدکا در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسيد چرا دو بازيکن اصلی تان را پيش از جام ملت ها کنار گذاشته ايد به خنده گفت: اين من هستم که ترکيب را می چينم، اما شما به من بگوييد نظرتان چيست که من براساس نظر شما ترکيب را بچينم.

وی درباره قهرمانی عراق در دوره گذشته اين رقابت ها گفت: موفقيت بزرگی بود و همه را شگفت زده کرد، اما الان شرايط فرق می کند و ما تيم جديدی را در اختيار داريم.

سيدکا در پاسخ به اين سوال که برای بازی فردا چه قولی به هواداران عراق می دهيد گفت: من قولی برای نتيجه نمی دهم، اما تلاشمان را می کنيم که بهترين نتيجه را کسب کرده و بهترين بازی را ارايه کنيم و به حمايت همه نياز داريم.

او در پايان درباره حضور عماد رضا و هوار ملامحمد در فوتبال ايران گفت: با آنها صحبت کردم و از آنها خواسته‌ام که در مورد ويژگی فوتبال ايران به من اطلاعات بدهند که اين اتفاقات افتاد. به هر حال اين اتفاقات است که نتيجه را مشخص می کند.

سيدکا و قطبی در سالن نشست مطبوعاتی با هم رو در رو شدند و برای لحظاتی با يکديگر صحبت کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016