دوشنبه 20 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين قطبی: عراق قهرمان بوده، اما ايران تيم بهتری است، ايلنا

اين جا جنگ نيست. قرار است يک بازی هيجان‌انگيز و عادی برگزار شود. اين فرصت خوبی برای هر دو کشور همسايه است که بيشتز از گذشته دوست شوند.


ايلنا: افشن قطبی، سرمربی تيم ملی فوتبال ايران در نشست خبری امروز که قبل از بازی روز سه‌شنبه با عراق تشکيل شده بود، مدعی شد که تيمی بهتر از تيم عراق دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش خبرنگار اعزامی ايلنا به دوحه، ايران اولين بازی خودش را در جام ملت‌های آسيا در قطر مقابل عراق انجام می‌دهد. با اين که عراق قهرمان دوره قبل بوده است، اما از نظر قطبی، ايران شرايط بهتری دارد. او در شروع اين نشست گفت:« ما در بازی اول مقابل مدافع قهرمانی باز ی می‌کنيم و قطعا نگاه‌های زيادی به اين بازی است. اميدوارم که کيفيت بالايی داشته باشيم و بازی‌ها را خوب شروع کنيم. عراق مدافع عنوان قهرمانی است و بازکينان خوبی دارد. اما من معتقدم که تيم ما بهتر است.»
قطبی از تماشاگران قطری خواست که از اين مسابقات استقبال بيشتری داشته باشند:« من از تماشاگران قطری هم می‌خواهم بيشتر به ورزشگاه بيايند و هيجان بازی‌ها را بالاتر برند.»
او درباره شانس قهرمانی تيمش توضيح داد:« ما پتانسيل بالايی برای قهرمانی داريم و کارهای بزرگی می‌توانيم انجام دهيم. اما ممکن است در يک تورنمنت اتفاقات زيادی بيافتد. مثل بازی‌های گذشته که اتفاقات عجيب زيادی داشت. اين اتفاقات می‌تواند در سرنوشت قهرمانی تاثير زيادی بگذارد.»
سوال جنگ ايران و عراق هم در نشست خبری قطبی هم تکرار شد:« اين جا جنگ نيست. قرار است يک بازی هيجان‌انگيز و عادی برگزار شود. اين فرصت خوبی برای هر دو کشور همسايه است که بيشتز از گذشته دوست شوند. اميدوارم هر دو تيم بازی خوبی انجام دهند.»
خبرنگاران از قطبی پرسيدند که اگر امتياز اين بازی رانگيرد، چه اتفاقی می‌افتد. او پاسخ داد:« سه بازی ما ۹ امتياز دارد. اگر سه امتياز اين بازی را بگيريم، فقط کارمان آسان‌تر می‌شود. نه شکست در اين بازی ما را حذف می‌‌کند ونه سه امتياز آن صعود ما را قطعی می‌کند. نتيجه بازی فردا شرايطمان را برای بازی‌ها بعدی تعيين می‌کند. ما برای بردن يک بازی به اين جا نيامده‌ايم، بلکه آمده‌ايم که خوب بازی کنيم و قهرمان شويم. البته هميشه بازی‌های خوب نتيجه را تعيين نمی‌کند. ما بايد تلاش کنيم که خوب هم نتيجه بگيريم.»
نظر يکی از خبرنگاران اين بود که فوتبال ايران بعد از دايی و خداداد مهاجم خوب ديگری نداشته است:« ‌آنها مهاجمان خيلی خوبی بودند، اما مهاجمان خوب زيادی داريم که می‌توانند در اين تورنمنت خودشان را معرفی کنند.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016