دوشنبه 20 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نکونام: می‌خواهيم به عنوان تيم اول صعود کنيم، بالا بردن جام افتخار است، مهر

کاپيتان تيم ملی فوتبال کشورمان از هدف و انگيزه بالای بازيکنان ملی پوش برای موفقيت درمرحله گروهی و صعود به عنوان تيم نخست به مرحله حذفی جام ملتها سخن گفت.
به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام در نشست خبری ظهر امروز که پيش از ديدار روز سه شنبه برابر عراق برگزار شد، ضمن بيان مطلب فوق گفت: تمام تمرکز و هدف کادر فنی و بازيکنان اين است که تيم ملی با موفقيت مرحله گروهی را پشت سر گذاشته و به عنوان تيم اول به مرحله حذفی صعود کند تا در آنجا شرايط بهتری برای رسيدن به مراحل بالاتر داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در پاسخ به سئوال خبرنگار عراقی که پرسيد: "برای مهار نشاط اکرم و عماد رضا چه برنامه‌‎ای داريد؟"، اظهار داشت: ما به بازيکن خاصی فکر نمی کنيم زيرا با تيم ملی عراق بازی داريم. آنها تيم خوبی هستند که قهرمان آسيا شده‌اند اما ما نيز همه تلاش خود را به کار می گيريم که اين تورنمنت مهم را با ارائه بازی‌های زيبا و کسب نتايج خوب شروع و به پايان برسانيم.

کاپيتان تيم ملی کشورمان با تشکر از مسئولان و برنامه‌ريزی آنها برای آماده سازی تيم ملی خاطر نشان کرد: ما در اين مدت تمرينات بسيار خوبی را انجام داديم و برای رويارويی با عراق که يکی از تيم‌های خوب آسياست کاملا آماده‌ايم. تلاش می کنيم از عهده اين مسئوليت بزرگ به بهترين شکل برآييم.

وی در مورد بحث مطرح شده در خصوص اختلاف برخی بازيکنان تيم ملی با اين بازيکن تاکيد کرد: اين يک شايعه است و اگر يک نفر از درون يا بيرون يک تيم چنين صحبتی را مطرح کرد من به او پاسخ خواهم داد.

نکونام در پايان در پاسخ به اين سئوال که "فکر می کنيد کدام کاپيتان می تواند جام پانزدهم را بالای سر ببرد؟"، گفت: بالا بردن اين جام افتخار بزرگی برای هر کاپيتان و بازيکن است اما من نمی توانم پيش بينی کنم کدام کاپيتان موفق به بالا بردن اين جام می شود البته اين را بايد بگويم بسيار اميدوارم اين جام به ايران برسد اما قطعا جام قهرمانی را من به شخصه بالای سر نمی برم بلکه اين جام بالای سر تيم ملی و کشور ايران قرار خواهد گرفت و من به نمايندگی از فوتبال ايران آن را بالا خواهم برد.

تيم ايران در مرحله گروهی پانزدهمين دوره جام ملت‌‌های آسيا در گروه D با تيم‌های عراق، کره شمالی و امارات همگروه است که در نخستين ديدارش در اين جام ساعت ۱۹:۴۵ فردا سه‌شنبه در ورزشگاه الريان دوحه به مصاف عراق می‌رود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016