پنجشنبه 23 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جام ملت‌های آسيا: ژاپن با شکست سوريه صدرنشين گروه B شد، سوت‌های ترکی جنجالی شد، مهر

تيم ملی فوتبال ژاپن با برتری مقابل سوريه به صدر جدول رده بندی گروه B مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا صعود کرد.
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به دوحه قطر، روز هفتم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا از ساعت ۱۹:۴۵ امروز پنجشنبه با برگزاری يک ديدار بين تيم‌های ژاپن و سوريه پيگيری شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين مسابقه که از گروه B مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسيا و در ورزشگاه "سهيم بن حمد" شهر دوحه برگزار شد در پايان به برتری ۲ بريک تيم ژاپن انجاميد. ژاپن با اين پيروزی چهار امتيازی شد و به لطف گل‌زده بيشتر نسبت به تيم اردن صدرنشين گروه خود شد.

ژاپن در مصاف با سوريه ابتدا با گلزنی "ماکوتو هاسه‌به" در دقيقه ۳۵ پيش افتاد و با پيروزی يک برصفر نيمه اول را پشت سر گذاشت. بازی با برتری يک برصفر تيم ژاپن پيگيری می شد تا اينکه تيم سوريه در دقيقه ۷۲ به يک پنالتی رسيد که ماحصل تصميم بحث برانگيز داور مسابقه، محسن ترکی بود.

اين داور ايرانی در دقايق ميانی نيمه دوم خطای دروازه بان تيم ژاپن روی مهاجم سوری را در شرايطی که مشکوک به آفسايد بود، پنالتی گرفت تا برای دقايقی بازی متوقف شود. به دنبال اين برخورد دروازه بان تيم ژاپن از بازی اخراج و به سود تيم سوريه اعلام پنالتی شد. ضربه پنالتی را "فراص خطيب" در دقيقه ۷۴ به تور دروازه ژاپن چسباند و بازی را به تساوی کشاند.

ژاپن که با يک بازيکن کمتر به بازی ادامه می داد، ۶ دقيقه پس از گلزنی سوريه به يک ضربه پنالتی رسيد. ترکی اين بار برخورد مدافعان سوری با مهاجم ژاپنی را پنالتی اعلام کرد و به "کيسوکه هوندا" اين فرصت را داد تا بازی را به سود تيمش کند. هافبک تاثيرگذار ژاپن به خوبی قدر اين فرصت را دانست و تيمش را با نتيجه ۲ بر يک پيش انداخت.

در دقايق پايانی مسابقه ژاپن با اداره جريان بازی به يک پيروزی با ارزش دست يافت و با چهار امتياز صدرنشين گروه B مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسيا شد.

محسن ترکی داور بازی ژاپن - سوريه در جريان اين بازی ۹ کارت زرد و قرمز نشان داد و در دقيقه ۳+۹۰ "نديم صباغ"، بازيکن تيم سوريه را از زمين اخراج کرد.

با نتايجی که در ديدارهای امروز و امشب رقم خورد، جدول رده بندی گروه B مسابقات فوتبال جام ملتهای ۲۰۱۱ آسيا به شرح زير درآمد:
* اردن يک - عربستان صفر
* سوريه يک - ژاپن ۲

جدول رده بندی:
۱- ژاپن ۴ امتياز - تفاضل گل ۱+، ۳ گل زده
۲- اردن ۴ امتياز - تفاضل گل ۱+، ۲ گل زده
۳- سوريه ۳ امتياز
۴- عربستان بدون امتياز


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016