جمعه 24 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی کره شمالی: در جام ملت‌ها برای نخستين بار ايران را شکست می‌دهيم، ايسنا

سرمربی تيم ملی کره شمالی می‌گويد در بازی نخست، تيمش به طور کامل آماده نبوده اما آن‌ها آماده‌اند برابر ايران نمايش خوبی ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) از دوحه، جو تونگ سوپ در آستانه ديدار تيمش برابر ايران گفت: ما در بازی اول عملکرد خوبی داشتيم اما بازی مساوی شد. حالا نسبت به بازی اول تجربه بيشتری کسب کرده‌ايم و سعی می‌کنيم در بازی با ايران از اين تجربه استفاده کنيم. اماراتی‌ها به لحاظ فردی بازيکنان خوبی داشتند اما بيشتر توجه‌شان به دفاع کردن بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در پاسخ به اين سوال که تيم شما تا به حال برابر ايران پيروز نشده است، آيا فکر می‌کنيد می‌توانيد به اين طلسم پايان دهيد گفت: به لحاظ روانی شايد اين مساله روی بازيکنان و کادر فنی ما تاثير بگذارد اما اکنون خوشبختانه شرايط خوبی داريم و جام ملت‌ها فرصت خوبی است که بتوانيم اولين پيروزی‌مان را برابر ايران کسب کنيم.

سوپ درباره بازی تدافعی تيمش گفت: ما دوست داريم در دفاع متمرکز شويم و بعد حمله کنيم. ما خوب دفاع می‌کنيم و اگر فرصتی داشته باشيم حمله می‌کنيم.

وی درباره توقف برابر امارات و ديدار پيش رو برابر ايران گفت: ما در بازی قبلی صددرصد آماده نبوديم چرا که اولين بازی‌مان بود. اما برای بازی فردا آمادگی‌مان بيشتر شده است. ايران تيم بسيار خوبی است. ما بازی اين تيم را برابر عراق آناليز کرده‌ايم. ايران از بازيکنان فيزيکی و تکنيکی سود می‌برد و قطعا بازی ما مقابل آن‌ها دشوار خواهد بود. ايرانی‌ها بازيکنان بااستعدادی دارند که از تمام نقاط زمين هم به خوبی استفاده می‌کنند. نفوذ از کناره‌ها و استفاده از ضربات آزاد دو نکته برجسته در تيم ايران است.

سرمربی کره افزود: ما در جام جهانی عملکرد خوبی داشتيم و بعد از اين رقابت‌ها برای حضور در جام ملت‌های آسيا به خوبی حمايت شده‌ايم.

او در پاسخ به اين سوال که فکر می‌کنيد چه تيم‌هايی از اين گروه صعود کنند گفت: تازه بازی اول تيم‌ها برگزار شده و نمی‌شود در اين شرايط پيش‌بينی کرد. بايد بازی دوم تيم‌ها را ببينيم و بعد به اين سوال پاسخ بدهيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016